2013年6月5日 星期三

新玩具 ~~ 我的未來啊!!!

唔生仔, 又懶diy, 亦懶入廚, 咁就只好分享下我既新玩具.

單簧管
講咗好耐要買, 要學, 終於的起心肝, 上星期一响屋企樓下間琴行報咗名

星期三食個快lunch後, 行去太古城通利, 好快手咁買咗

多謝朋友借佢個妹張教師咭我, 等我有九折, 慳咗360蚊!


擒日第一日上當, 呼 ~ ~ ~

吹到我頭都痛呀!!

不過好彩都吹得响 (話說...我吹唔响長笛的)


阿老師係一個...伯伯, 我估都60幾啩. 有點點點點怪.

佢話佢以前响大陸吹

嚟到香港, 果時唔咪好興單簧管, 所以就做咗鋼琴調音師傅

跟住近年多人學, 年紀又大了, 便轉回老師

跟住又話佢識好多好出名好勁的鋼琴家, 係咁問我識唔識

剛開始上堂, 便問我識得幾多音樂

我話我彈琴的, 便問我幾級

我話八級, 佢就好開心, 哈哈...話教少好多嘢.

仲話如果我係有打算考試, 2-3年就可以考到八級 (等我仲比自己五年時間添, 多咗)

跟住又問我老師係邊個, 哎吔, 我都無學琴十幾廿年啦! 況且, 邊得個個都係跟名師學琴架!

以前, 有八級就可以教人啦!

即便現在, 都大把演奏級, 都唔會個個出名, 無啦啦問我個老師乜名, 好奇怪.


點都好, 第一堂, 學咗點駁好支管, 亦學了怎樣吹响它.

亦叫做吹到基本的do ri me....

不過呢, 真係吹到頭痛, 唔夠氣啊!

阿老師仲話, 練習得多, 可以去跑馬拉松 我話, 我已經跑緊馬拉松架囉喎?!

個咀都好痛呀! 不過呢, 我見吹的時候, 面的肌肉要用好多力, 唔知吹得多, 可唔可以有瘦面效果呢?

仲有喎, 吹得多, 又唔知會唔會練到個酒粒出來呢?

番到屋企, 又駁來練習吓! 嚇走晒我啲貓! 搞笑.

 
努力努力, 就3年考八級, 跟住轉行 ~~~~ 行乞 (美名街頭賣藝)

沒有留言:

張貼留言