2013年6月25日 星期二

我阿爸結婚?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

話說我老豆上星期三打比我, 約我今日食飯. 話約了我啲伯娘呀, 阿叔呀, 堂兄弟姊妹....食飯.

响呢度浦了三年以上的wow友, 唔知仲記唔記得, 我結婚前有煩惱過點同我阿爸講我要結婚

同埋, 我係唔打算請佢果邊的親戚, 因為我唔識佢哋, 咁多年見過的次數, 五隻手指都用唔晒

响街撞到, 都只係一個陌路人, 完全唔認得!!


所以, 我就話唔去. 不過我只係話我要學單簧管, 所以唔得閒

我阿爸, 仲天真到話叫我叫我老公代表出席, 見吓啲親戚

我心諗, 傻傻地, 我叫做見過都唔想去, 我老公一次都未見過, 又點會去

而我, 亦唔會推我老公去一個我自己都唔想去既飯局囉!


事隔一星期....擒晚我哥打比我, 問我阿爸有無搵我, 我話有

亦講咗比佢知我唔去

我哥問我阿爸有無講呢餐飯既目的, 我話無, 唔咪同親戚食飯咩?

佢話唔咪咁簡單, 佢知道咗之後都決定咗唔去, 但唔知我去唔去, 唔想我去到先知(哈...我哥對我真有道義)

跟住佢好快好糢糊咁講咗句嘢, 我剛跑完步聽唔清楚, 只係聽到"結婚"?

我仲問...吓...邊個結婚(心係諗...又邊個堂乜乜結婚, 要咁騙我去飲呀?)

跟住我哥話, 仲有邊個呀! 你阿爸呀!!!!!

我既反應....真係滴汗(因為跑完步), 跟住講, 佢都好跣人喎!


就係咁....我阿爸今日結婚


唉....其實佢要再婚, 又想我哋識佢既新老婆, 咪直接講囉! 做咩要唔講清楚騙我哋出嚟呢?

如果我真係去咗, 去到先知道個真正目的, 咁會點呢? 拍枱走? 我相信我只會一臉尷尬, 全程黑面囉!

除非佢低能到迫我叫果個人做阿媽, 我就真係會拍枱走.

阿媽只有生我果個先係. 將來佢哋有小朋友, 亦唔好旨意我會認係細佬妹! 我呢生人, 只會得一個阿哥!!!

六十幾就七十歲, 我真係諗唔明做咩仲要結婚?

呢個女人, 又係咩人?

我聽講佢以前有個情人知己, 又聽講有埋個仔添架!

今次結婚, 係咪同呢個情人知己結呢? 比番個名份人?

成件事真係 fay e saw c 囉!

沒有留言:

張貼留言