2013年6月3日 星期一

三個第一次

哈....呢幾日有三個第一次.


第一次去新光戲院睇戲.

星期五同媽媽哥哥嫂嫂去新光睇南海十三郎.

其實佢第一次做, 即係十幾年前, 我睇過一次, 好難忘, 勁好睇.

所以哥哥問媽媽去唔去睇時, 我又舉手話要睇.

依然係謝君豪, 依然好好睇.

新光比我想像中良好, 但啲椅就麻麻地好坐, 有點窄, 腳有點痺.


第一次去觀塘(新)泳池游水

呢個週末熱到傻, 唔去游下水真係對唔住自己

擒日老公就同我去游水, 超開心囉!! (原因, 好難先可以捉到佢陪我游水, 佢成日嫌煩)

住將軍澳都專登要去觀塘個新泳池試下水

靚係靚既, 不過真係超多人

個主池先恐怖, 因為我會落快線游, 但係, 快線係超多慢游人仕囉!

幾經辛苦游了個來回, 都係決定出去外面晒太陽好過!

呵...一出到去, 浸落水, 第一下既感覺係....

我去咗溫泉囉!

啲水曬咗一日, 熱到好似溫泉水一樣.

出面池都係好多人, 都唔咪好能暢游架!

所以都係响池邊踢下水, 曬下太陽

同埋教老公游蝶式. 呵呵呵...乘機等佢修下條腰.

發現呢, 好多女仔著三點色, 然後著t-shirt.

其實咁做咩唔著one piece呢?

以前啲泳池係唔比人著tee落水, 點解而家得呢?


第一次淘寶

一向都係搵fd幫我淘

但今次買的比較重, 又唔想再成日煩個fd

所以上星期終於開了個淘寶account

今日就上綫問個客服啲details

一邊就問個fd係點搞

最後成功了(嗯...其實未收貨, 應該都未算成功)

佢好好, 因為件嘢都有啲重, 寄香港佢話35蚊, 應該會比35蚊多

佢都話只收我35蚊

總數原本係203, 佢仲主動話收200.

又會唔洗講價都自已減價.

個客服好有禮貌又helpful

第一次淘寶感覺良好

沒有留言:

張貼留言