2013年6月17日 星期一

收樓ed

剛剛星期六終於收樓了!

由一月confirmed買樓, 到現在差不多五個月, 耐到已經沒有了買樓的興奮, 只剩下裝修同開始供樓的煩惱.

最開初打算大裝個廚房同廁所和整兩個大櫃, 到現在只整兩個大櫃同大裝個廁所, 我足足煩足五個月!

廚房:

我一直好渴望有一個好靚好靚的廚房, well...又不是廚神, 都唔知要咁靚既廚房做乜. 不過總之就好想要, 仲好想要個紅色的. 去德國寶, 見有個package 2萬5, 包16呎櫃, 爐, 盆同抽油煙機, 好似好抵, 咁就比咗$380, 去度呎設計報價, 最後夾夾埋埋, 痴咗線, 整個廚房接近8萬. 真係煮到黃金鑽石出來咩? 又或者要開私房菜, 賺番個本回來先啱數. 諗諗下...第日奶奶住咁近, 都唔會成日煮, 算啦! 又再諗, 個廚房咁細, 間屋又咁細, 不如住三四年換間大啲, 既然住三四年, 無謂晒咁大舊錢去整, 算啦算啦! 就係咁, 決定唔整廚房. 德國寶果$380, 可以用嚟買番佢既產品.
 
其實睇落都唔差, 舊業主話佢好少煮飯, 所以都好乾淨. 而最大原因係, 因為呢個屋苑樓底高, 佢响廚櫃上假天花上有一個好大的秘密空間可以放好多好多好多嘢, 仲有埋燈. 我唔想郁到個假天花, 所以更confirm唔郁個廚房了.
 


 
 
可以放好多好多好多嘢的秘密空間!!!
 
其實唔止呢度, 一入大門的玄關(晒位小走廊)的天花, 廁所和房出面既晒位小走廊的天花, 舊業主都整咗個秘密空間, 又係可以放好多好多好多好多嘢. 再加埋主人房, 舊業主已經整了高地台床, 又係可以放好多好多好多好多嘢!! 我既目標係要將所有無謂嘢都要放晒入櫃和秘密空間, 以至令人覺得我間屋係無乜嘢, 亦係好整齊的(亦可以係無眼屎乾淨盲的視覺效果).
廁所:
其實點解要整廁所呢, 一來個舊有設計好老土, 亦無乜地方擺嘢, 再加上個廁所都幾污糟. 最最主要係, 我們要放乾衣機(廚房好明顥係唔夠位). 一心係打算將洗衣機同乾衣機都塞入廁所, 仲要有個雜物櫃.
最後擒日約師傅上來睇, 哈哈哈...我大想頭咗啲. 塞晒啲嘢入去之後, 我哋沖涼既位置係細到不得了, 大概直站企响度唔郁咁沖都勉強可以. 算啦! 最後只係塞個乾衣响廁所, 洗衣機留番响廚房.
 
 
 
這個凸出來的洗手盆好令我討厭, 同埋根本就沒地方放我好多好多好多的護膚品, 我要的廁所是好象下面這個:
 
 
大櫃:
一早已經confirm好設計, 就係用網友介紹果間傢俬店. 啲服務真係唔錯, 成品就要等下月尾收貨先知道啦!
前星期同老公家人食端午節飯, 食完飯奶奶古古怪怪咁笑住望我, 問我哋係咪星期六收樓. 我話係星期日. 佢一個失望咁話想約埋兩個家姐去睇, 因為佢哋未睇過. 我心諗...點呀? 一間吉屋, 其實有咩好睇啫? 將來都有得睇啦! 再者....就算我係星期六收樓, 都係夜晚先收(因為老公返學, 都要6:30後), 咁佢係咪想一行六七人上去一齊收呢? 咪嚇死人先得架, 成隊一上去收樓, 係咪有咩問題唔比人走呀?
最後舊業主話星期六交樓都得, 唔洗大家星期日走番去交收. 結果兩個家姐星期六唔得, 但奶奶都係要上來, 其實佢只前都睇過, 都唔明有乜好睇. 唉....咁佢要嚟, 我都要比佢嚟架啦! 但好唔鍾意囉! 可能過得太耐, 一點都唔覺得興奮, 佢咁興奮要搶住嚟睇, 我真係覺得好奇怪, 同有啲厭煩囉!

沒有留言:

張貼留言