2014年6月18日 星期三

大阪馬拉松 - 預備篇

6月5日, 食飽午餐, 收到了一個超驚喜的電郵.
我抽到了大阪馬拉松啦啦啦啦啦!!! 勁開心.  立即問我的朋友有沒有抽到, 竟然他未收到EMAIL. 不過, 過多一陣, 他便收到了, 他也抽到, 我們又一起出去跑馬拉松了.

好緊張即刻上網比錢, 未出發先繳17,500 yen 報名費(包慈善捐款, 限定版tee).之後便要快快的找酒店, 機票還可以慢慢等平機票出, 但酒店真的要快搶, 怎說這也是一個有幾萬人參加的賽事, 每個跑手都總希望住近起跑點.

從來未去過大阪, 一點頭緒都無, 一邊開著google map jp, 一邊找那間比較近起步點. 可惜是, 比較近起步點的平酒店都已經沒房了, 那便唯有找一些近shopping area既酒店, 例如心齋橋和難波. 既然怎也要搭車去起跑點, 那便找一間方便餘下幾天遊玩的酒店. 最後總算在心齋橋找到了.

然後便開始機票格價. 原本打算用Asia miles 換機票 (之前未試過), 怎知才發現原來限制多到喊. 原來是不能任選航班. 即是, 我想以30000miles換econ 票, 去程只有兩班給我選, 回程更只有一班. 最後時間不太合心水, 若是Premium Economy Class, miles當然要多一點點, 但時間看似靚仔一點. 我不明白, 其實asiamiles真限制多? 還是我已經遲了, 所以沒什麼選擇??

怎也好, 我的分是儲在citibank (因為citibank的分可以永久留在card裡, 但asiamiles的分只能留三年), 於是便上citibank過分入asiamiles. 唉...原來要等四天才過到, 到時應該都沒位了.

一如我所料, 兩天後, 在asiamiles已看見我的分, 但沒位了.  放棄換機票.
大規模格價開始:
CX - 當然最多選擇, 可以選凌晨去, 1825 返, 玩個你死我活, 喪屍一樣的回來, 但也最貴.
JAL - 同上, 因為跟CX share flight
ANA - 平少少, 但時間超爛, 1520去到2005, 回程1010, 1330到港, 前後無了兩天.
快運 - 時間比ANA好少少, 可選1000去, 1450返, 如果價錢真的可以平到千多元出票, 買得過. 可惜, 千多元的票, 只可選2030出發, 回程同樣1450, 要認真再考慮.
樂桃 - 最喪屍一要揀樂桃, 0035出發, 到埗才0520. 回程2105, 到港2355, 玩足五天!!! 但~~~10/25 後的機未出. 兼...其實不太想去得太盡, 怎說這也是個馬拉松之旅, 跑完42km, 再玩兩天, 我怕我會死. 再者, 雖然樂桃是一家廉航, 但不包行李不包飛機餐, 若都要加上, 和CX差不太遠. 再再者, 有說樂桃最近機師不足, 所以10/25後的機遲遲不出, 甚至有機會買了票, 到時停飛, 那便....仆街了.

就這樣, 我們都是比較偏去搭CX. 已跟相熟的旅行社留位. 因為老公無假, 現在努力搵女伴同行兼同房.

很期待的一個馬拉松, 據說比得上東京馬拉松的熱鬧和好氣氛, 超期待啊~~~


題外話: 前天剛收到消息, 2015年的東京馬拉松, 在2/22舉行, 是我們的年初四. 唉...第一個反應...仆街...啦!!  雖然我家跟夫家的拜年節目都在初一完成, 但家人是否真的會放人呢? 又, 即使放人, 農曆年出發, 機票一定貴到喊. 天啊!!!




6 則留言:

  1. 你有冇睇埋HKEXPRESS? 可能都係一個選擇呢~
    我下年新年前出發,回程喺正初二.....
    機票都係預左會勁貴,所以我自製OPEN JAW,而家買定機票先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔可以買定機票, 因為東馬係要抽籤, 我唔一定抽到. 我們今年打算買PACKAGE, 這些PACKAGE係東馬特約的旅行社出的, 要經留定一堆東馬位, 唔洗抽籤一定跑到. 就係唔知會唔會因為農曆年, 個PACKAGE會貴.

      刪除
  2. 我老公都想去東京,如果你參加到記得寫長d篇後記,等我參考下 =]

    回覆刪除
    回覆
    1. 我08年去過東京啦,fb應該仲有相!

      刪除
    2. 我睇左,點解好似冇咩玩咁...

      刪除
    3. 東京...你覺得係會有咩玩呢? 我已經去了迪迪尼, 叫做真係玩既活動.
      其實東京好主要係行街購物. 所以果次我朋友帶埋我去遠少少的箱根,大涌谷, 草津(呢個正, 好古色古香的溫泉區). 真係响東京, 我記得去咗築地食魚生早餐, 去咗富士電視台, 好似有去咩彩虹穚, 去咗個拉麵場. 好似仲去咗睇火車博物館, 去咗畢加索館. 原本想去小王子館, 但都唔記得做咩無去了.

      刪除