2009年12月16日 星期三

第一輯婚照 ~~ 揀相記

等了一個星期, 終於可以見到我第一輯的婚照了!

昨天的揀相班底有我, 朋友仔, 伴娘仔, 同未來奶奶


我的package包20張, 自己先定了個target是最多最盡只可以加多10張.

sales妹妹好像荷官般將第一個造型(婚紗)排好在我們面前, 我們便將每一個景分類再揀最靚那一張出來, 務求每一個景也有一張相. 如果遇到有同一個景但有兩張都很鍾意, 那便放其中一張在考慮之列.

很快便揀得七七八八,其實揀相過程都相當順利, 很快我們便揀了33張, 最後再cut多三張! 佢游說我們入將那10張也放入相簿, 我們見相差$600, 都acceptable, 所以最後加$2380 which is still in my budget la.

之後油畫無加大, 無upgrade框...都好平安...

怎知coating出事. 我完全無留意我入相簿的相係無包coating, 最cheap的那些隻coating叫淋面都$80張, 30張相便要$2400了?! 怎知未來奶奶更說要第二級的網面, 我都不記得是多少錢了, 只記得sales 妹妹最後給我的offer是total $6000,包那10張相的$2380 和30張相的網面coating which I really didn't expect to spend that much ar...

後來立即打給朋友, 伴娘仔也立即打比她的朋友, both of them的意見都是一致, 不加coating, 只要之後保存得好, 防潮做得好, 相簿都可以keep好耐.

原本auntie仍然想加, 朋友仔都在耳邊跟我說aunite好想要, 不如加啦. 幸好最後"打電話問朋友"起了決定性的改變, 最後$2380離開!!

講回相的質素...最靚是婚紗, 兩個做型都很靚, 所以主力挑選的都是婚紗. 然後是美國旗, 比較cute, 加埋背景就好靚. 最差就是suki 紅椒晚裝. 影得我比較肥, 個肚位置比較多摺, 個頭現場睇都靚, 但影了出來似獅子, 加上我極度不喜歡那些華麗大廳佈景, 所以最後total只得5張是這紅椒.

總括來說, 這輯婚紗相, 拍得我是很靚的, 朋友仔也很好, 只是...就是太standard的婚照囉.

昨天都感謝朋友仔看得出我眉頭眼額, 知道如加了$6000, 我會一直到3個月後拿相也深深不忿. 現在這個$2380這個結局, 令我心情現在依然興奮, 我相信這是最好的. 也感謝未來奶奶, 因為她應承了不加任何意見, 朋友仔才帶他去揀相(否則, 那會有人帶媽媽去揀相架? 仲細咩!), 我也的確看見她很努力的忍著不說意見, 真的辛苦了她!

最後亦都讚一讚sales妹妹, 我知她很努力游說我加coating, 最後沒有成功, 她依然好禮貌地送我們走, service和態度都是值得加許的!

最最後當然也要感謝神的保守啦!!

沒有留言:

張貼留言