2009年12月2日 星期三

第一次揀影相衫

昨天去了我將會影第一輯婚照的公司揀衫, 事前都同一些網姊妹溝通過, 原來真如大家所言, 沒什麼好揀. 雖然有4本wg同4本eg相簿再加一本suki相簿, 但實在揀不出什麼好看! 最後在被催迫的情況下, 我竟然揀了三件都是掛頸款的...救命...我們一行三人, 竟然沒有一個人留意到, 離開後我的伴娘才驚覺三件都係掛頸, 真低能. 現在打算今天打電話去問下可不可以轉件婚紗做low cut款.

我現在揀了suki一件紅色露背eg, 一件玩嘢的美國feel fashion裙(實在唔可以叫佢做晚裝, 因為實在太玩嘢.) 另一件係wg, 現在揀了的係掛頸款, 多輕紗, 唔咪suki款. 想轉的是low cut, 是紗同絹一層層咁. 希望轉到啦!! Embarassed

昨日serve 我的sales妹妹叫apple, 開初有小小cool, 但都算nice, 我開初問佢可以試幾多件, 佢話每樣五件啦! 後來我每樣都揀了六七件, 佢都無咩. 最後我仲問佢有無深綠色晚裝, 佢都好努力幫我找. 不過佢都有意無意提了句"我八點收工" 果時係7:50, 我哋即刻明晒, 就好快咁confirm了衫, 亦就係咁無留意到三件都係掛頸囉....無奈.... Confused

沒有留言:

張貼留言