2010年10月25日 星期一

婚禮回顧 ~~ 教堂

終於可以開始寫婚禮回顧, 但因為啲相都仲未得(要等一個月), 只有啲friends少少相, 所以都唔知由邊度開始好. 今日決定就由教堂開始. 多謝ESD Life網友 emilyss 提供靚相.

我會比教堂80分.
 
 
因為有婚禮, 所以教堂的插花姊妹會插盤靚啲既花. 台正中果盤同講台呢盤我都好滿意, 好係我鍾意的style.
 
個堂絕對係又大又靚, 感恩當日好多人出席, 都可以坐到一半, 真係喜出望外. 雖然呢個教堂係兩條紅地毯, 要左入右出有點怪, 但出來都無咩問題, 兩邊的嘉賓都會有機會睇到.
咁好, 點解會扣了20分咁多呢? 咪就係張結婚証書囉! 有咩理由摺兩摺入信封比我哋, 捲又得, 入公文袋又得, 點都無理由摺囉. 原本都打算DIY做個folder放証書, 現在見到果幾條痕, 完全唔想再見到呢張嘢. 激死.
 
另外仲有扣少少分係個程序. 原本我係打算新郎同主禮人用Canon in D入場, 然後伴娘再用第二首Air on G String, 跟住先到我用Bridal Chord入場. 怎知牧師話唔比, 話伴娘行到台前新娘先入, 太耐喎! 要啲來賓企得太耐, 唔好....well, 無辦法...最後cut了首canon in D, 伴娘同新娘都係用Bridal Chord 囉! 但我同詩班指揮傾過, Air on G String係一首好好的歌比伴娘入場, 同埋伴娘用埋Bridal Chord入場, 好怪囉!
 
anyways, 我都好感恩可以book到呢個堂行禮, 仲要係好早可以confirmed(一般教堂係半年至九個月前先會confirm, 但我年多年已經confirm比埋錢). 同埋我最後影相影到超時, 教會都無罰我錢
多謝晒循道衛理聯合教會九龍堂!!

沒有留言:

張貼留言