2010年10月27日 星期三

婚禮回顧 ~~ 逸東軒

我哋响佐敦的逸東酒店逸東軒擺酒. 我會比90分!!!!

首先要激讚當日負責的部長阿Roy. 醒目, 細心, 靚仔! 老公都對佢讚口不絕, 最後比多封利是佢!

場地係T字型, 所以每個角落都係睇到個台. 我哋要了西式佈置, 以前西式佈置係免費的, 但換了個靚啲之後就要加錢, 不過因為我JOIN的時候佢話咗送, 所以佢都要繼續送番比我. 新呢個佈置係淺銀紫, 幾靚, 我個姊妹幫我用教堂的花球整了個1010字樣出來, 就更perfect.

扣了5分係因為昨天同阿媽講起, 佢問點解晚宴主家父母無襟花? 我話酒店寫了話送架喎! 咁即係佢無攞出來比我. 另外少少尾中不足係音樂...其實都係我衰, 我搞好耐都未揀到歌, 都婚禮前一日先塞了堆碟比兄弟叫佢幫我燒(因為我的電腦燒碟short short地), 但佢最後唔得閒整, 所以只好用酒樓的歌...唉...又怎知酒樓又無問我要用咩歌, 是旦揀了啲入場, 出豬, 敬酒同拜拜歌比我, 超老土. anyways, 呢個唔算係佢錯, 因為我無預備, 所以唔扣佢分. 我哋果日飲宴, 超smooth, 新娘房超大, 可以放兩圍, 不過衰在無厠所, 扣番5分先.

其實以我呢個package, 酒樓價錢, 酒店服務, 米芝蓮級食物(逸東軒的翅係好出名) 仲送蜜月套房, 真係好抵! 同樣係逸東酒店的金鑽廳, 因為多條樓梯就要過萬一圍, 諗落都唔值. 亦因為呢條樓梯, 新娘每次換衫都要走上走落, 有點搵自己笨.

呢個飲宴我好滿意, 而so far亦未有聽到有咩人彈. 讚呀!
 



 
 

沒有留言:

張貼留言