2010年10月5日 星期二

男禮篇

原本我的租衫package係包埋兩套男禮, 怎知, 男友卻好像剛剛才如夢初醒, 在星期六final fit的時候話唔鍾意件衫. 大大話話, 我倆在這間公司都玩咗大半年, 影相同租衫同一間, 揀影相衫, 影相, 揀外租衫, 最後轉款, 都叫做著過佢哋啲衫四次啦! 點解會到final fit的時候先話覺得啲衫肉酸呢? 定是開始覺得自己是綠葉, 現在才想當紅花呢? 無錯, 啲男禮真係唔得, 非常衣不稱身, 我都覺得佢著起來肥了又矮了...所以, 我們便嗱嗱淋响星期日(我們大婚一星期前) 衝上MODE, 租過兩套男禮. 原本人哋唔比我哋walk in, 但佢見我哋額頭刻了"一定幫襯"四個字, 都好好咁即刻幫我哋搞. MODE的哥哥同妹妹都好專業(激讚的), 揀到好襯佢的禮服, 而個SIZE & CUTTING亦真係一流, 個人高咗亦SLIM咗. 係就係貴咗, 亦搞到我租衫果到的COST高咗, 不過, 始終佢都係主角, 我都想佢自信番啲. 呢舊錢都洗得值得既. 況且, 佢件衫靚咗, 我哋先可以係俊男美女架嘛!!! HAHA...婚前要自誇一下, 等自己自信啲, 有自信, 人又會靚啲. HAHAHA

沒有留言:

張貼留言