2010年10月26日 星期二

婚禮回顧 ~~ MUA

Joanne係我識了十多年的朋友, 佢以前係做地勤. 突然一日下了決心走去學化妝, 學滿後就辭埋份工去做呢行唔咪咁穩定的工, 我都幾欣賞佢!

最開初, 老公都有個朋友係做化妝, 仲比我哋超友情價$3000蚊包全日仲包埋媽咪s, 家姐s, 同伴娘. 試完妝, 唔可以話差, 但無驚艷感. 最後搵埋joanne再試, 似樣嘞! 亦諗住識佢咁耐, 佢一定好知道咩類形會最適合我, 同埋因為fd, 所以成日搵佢問嘢, 都無問題. hahaha....所以都決定比joanne. 不過價錢就唔平, 即使係友情價, 都$7000呀! 但其實另一個角度睇, 就係因為fd, 更加唔可以壓人價, 人哋都要食飯架嘛!

 但只要出來的結果係靚的, 貴啲都值得既!

當日佢5:40am就"叮噹", set up準備化伴娘. 但因為伴娘遲咗少少(又好似係我rundown寫亂咗), 最後係化我媽媽先, 跟住到我, 然後到伴娘! 我個妝就梗係好. 其實當日睇自己都無咩點, 只係啲姊妹係咁讚靚. 不過後來睇番啲朋友的相,就真係覺得好靚, 尤其是褂同婚紗. 因為我自己要求唔要大轉妝, 唔駛誇張, 最緊要sharp, 所以每一次入去換衫, 唔駛15mins我就出番嚟, 只係轉轉個頭, 連酒樓個captain都話我換衫好快, 比我食多碟嘢. hahaha
 
joanne的style係simple elegant, 所以要誇張的新娘就唔啱. 我睇番啲相(除咗最後一條晚裝仲未有相睇到外), 其他都係個頭好簡單, 响前面睇唔會見到任何頭飾. 我開初都覺得..唔...咁既. 但老公就話好, 佢最憎果啲大大朵花响額頭既嘢. 佢鍾意就得啦!
 
 

沒有留言:

張貼留言