2011年5月31日 星期二

感恩, 感恩, 再感恩

上篇blog後, 連上wow的機會都無, 真係好掛住大家!

昨天返新工了, 放工的時候, 在facebook留了句 "第一天返工的感想是: 感恩, 感恩, 再感恩, 神真係好錫我!" 昨天一返到去, HR同我好簡單做了個briefing, 其實係略略講解我有啲咩福利, 真係正到暈, 除了睇醫生的次數多咗, 可claim了的錢亦比舊公司多, 最開心係牙仔, 以前公司剛剛先係今年5月增加了牙仔的福利, 每年有1500可以用來同啲牙仔玩. 怎知呢間係多十倍, 我可以成排牙換咗去. 跟住, 舊公司無的生仔保險, 呢間竟然有喎! 即係如果我係要生仔, 我係可以免費去私家醫院生囉....雖然我應該唔會享受到呢個福利. 人壽都好過以前公司, 當然, 亦絕對唔想claim到呢筆錢啦! 仲有仲有, 我呢個benefit, 係即時生效, 唔駛等過probation. 仲有仲有仲有, 呢個benefit 係包埋我老公! 基本上, 聽到呢個benefit, 我已經打算係呢間公司終老了!
 
工作方便, 好感恩前手其實係升職, 轉了做第二個position, 仍然係同一個department, 仲要坐係我後面, 所以不單有得handover, 而且仲要一直都可以比我問問題. 記得前份工, 無咩點handover, 好多嘢都係自己模, 所以一直都覺得好混亂. 依家好了, 有個姐姐一路幫我, 大公司亦有好健全的policy, 好多嘢都可以好清晰, 以後啲嘢會易做啲. 仲有喎, 之前個姐姐, 佢話唔知點解公司啲人都好驚佢, 所以佢一出聲, 啲人都會好快做嘢, 同埋唔敢嘈. 都幾好, 做好了個勢, 佢仲要坐係我後面, 啲人實唔敢蝦我.

擒日個姐姐同我跟另一個同事lunch, 佢哋不斷話我好彩, 入到去做, 福利好, 又唔算多嘢做, 一定可以準時放工, 仲要我個老闆係一個好人, 所以係咁話我好彩. 我心諗, 係神的恩典. 我真係只可以不斷的感恩.

我一直以來工作方面, 都算幾順利, 一直都搵到大的公司, 而公司又不斷比好多機會我, 老闆亦好睇我. 好似剛剛上星期的last week, 公司最大粒兩位CEO, CFO來香港開會. 個會係我負責, 最後走的時候, 佢同我講bye bye, 話我做得好好, 下次見. 我同佢哋講我走啦! 佢哋個樣都有少少失望. 我後來想, 係一間公司做能夠做到CEO, CFO都記得我個名, 都真係算係咁了. Last day果日, 一班同事都好好, 原本我都無打算影相, 靜靜的走便算, 最後有個同事舉起個相機話要影相, 便個個走出來影, 而個個都係真心替我開心, 其實我果team, 八成人想走, 所以大家都好開心咁送我走(哈哈...一廂情願自己咁諗). 點都好, 我覺得我係走得光榮, 絕對唔咪"暗"然咁走囉!
 
2014/07/21後記: 到今天, 我依然為住我呢份新工而感恩. 這裡的老闆實在是太太太好了!


感謝神啊!

沒有留言:

張貼留言