2011年5月11日 星期三

Everything has a beginning, has an end.

自從老闆1月尾走後, 我便開始搵工, 大大小小的工都見過6-7份, 但一直都無好消息. 其實都半放棄, 一來有一排公司又勁忙, 都無時間搵, 二來都有點灰心.
 
4月尾無無聊, 公司又開始唔忙, 就又搵下. 見到一份美國公司的工, 好奇怪架喎! 個job ad係無寫application & cv係send去邊, 心諗咪即係要thru josbd個quick apply去申請? 我在jobsdb的account無用好多年, 裡面份cv又勁outdate. 原本都唔想麻煩, 唔打算send. 但係公司又真係好無聊, 所以就去update, 仲sent埋申請.
3/5晚上沖涼missed了個call, 聽番係一個超難聽的英文女仔打比我, 基本上我只係聽到resume, tomorrow, 同埋sent咗啲嘢去我個email囉! 咁我就check email, 哈, 原來呢份工約我去interview. (駛唔駛咁夜呀, 連攞假的機會都無, 即係要我扮病啦! 討厭!)
4/5就真係扮病去見工. 我早了半個鐘到, 後來不斷有唔同的女仔來都係約了同一個人, 仲同一個時間, 心諗, 唔咪group meeting呀? 死梗, 我group meeting好弱. 最後抱住平常心, 無咩期望咁入去. 我仲勁到做"清兵", 做到一個講嘢添. 其實當中六個女仔, 有一個係特別outstanding的, 另外5個就同我差不多, 只係有一個我覺得差少少(呢個女仔, 令我發現, 原來背introduction去介紹自己, 係好覺, 係好聽得出的). 經過幾條問題同一個test, 大約一個鐘就走得. 我仲輕鬆到走去睇曾灶財展覽添!! 可能因為覺得自己唔咪最outstanding果個.
5/5一早返工司開會, 途中有個長途電話, 唔知乜水, 無聽. 下午佢再打嚟, 約我第二日second in, 真係估唔到. 咁就嗱嗱聲申請半日假.
6/5放下午, 回家換件衫便去見工. 早咗10mins去到, 仲係樓下見到前日見到的其中一個candidate, 今次係見direct report果個. 呢位女士好爽快, 感覺好好! 佢無問啲咩奇怪難題, 所以都好輕鬆. 大約20mins便見完走得, 會合老公行街街食buffet. 怎知過了大約一個鐘, 收到電話話請我呀! 真係開心到傻咗! 人工比現在多咗少少, 新公司亦比現在的大了多多, 年假亦比現在多了少少, 我相信福利亦不差. 最好可以每年免費驗身.
結果果晚的buffet亦變成慶祝dinner了!!
好趕急佢想我30號返工, 好趕急咁我又催佢快啲比official offer letter我等我辭職, 好趕急咁星期一下午都總算順利收到張offer letter, sent了封辭職email比美國的代老闆. 掂!!
呢份工做了4年, 都唔算短. 同其中一部份同事都有啲感情, 所以都有點唔捨得. 不過打工就係咁, 唔係你走, 佢哋都會走, 總會有離合. 我都好感激部份同事, 同埋我幾個老闆, 呢間公司我都真係學咗好多嘢, 佢哋真係比咗好多機會我. 只不過我看不見有位比我升, 要加多少少人工, 就要過吓塘了!
期待新工作中~~~

沒有留言:

張貼留言