2011年5月18日 星期三

BULLSHIT

今朝早老公比封信我睇, 係佢公司發比佢的信, 內容大約係: This is to confirmed that you are promoted to Senior Sales Engineer. 呢句ok喎! 值得恭喜! 跟住第二句係: Your monthly salary remain unchanged. 跟住再下面果段就係話啲employment term都係維持一樣.
我睇完, 有點慶囉! 我問老公做咩唔當面撕爛封信掉番比佢老細, 再鬧多句bullshit呀? 升職唔加人工, 仲要內裡無寫响封信的仲有, 因為你係senior, 所以要增加營業額先可以攞到commission. 咩你都加, 人工又唔加, 咁你叫人點有心機幫你做嘢呀? 我哋普通巿民, 打份工都係為人工啫, 我要呢個senior的虛名來做咩啫, 可以當飯食咩?
仲有佢公司分工又有問題喎! 將所有大的客就比晒另一個sales, 就留番晒啲細雞嘢比我老公, 咁叫人點做啫.
仲激氣, 我又唔明我老公諗咩. 佢哋出封咁既信, 可唔可以問句點解? 果時入職話過probation會調整人工, 無囉! 人哋個個有, 得佢無! 算. 今次每年調整, 人哋無升職都有得加人工, 佢叫做升咗職又無得加人工, 咁算點啫! 擺明係蝦囉! 但佢又可以唔出聲, 真係啤一聲! 成日又話返工唔開心, 覺得打呢份工無意義, 老闆唔好, 同事唔好, 我就成日叫佢搵工轉, 今年個巿好咗啲, send下信出去, 試下囉! 又懶, 唔搵. 我真係講到無氣.
佢公司係bullshit, 老公佢都bullshit囉! 氣死.

沒有留言:

張貼留言