2011年7月27日 星期三

我要同百合花絕交

估不到婆婆的安息禮拜和出殯禮, 我成為主家當中, 顯得最傷心的一位. 但其實我同婆婆可以算是最無感情! 但全程拿著紙巾在抹眼抹鼻果個...係我囉!
原因...坐在一個百合花的花牌下三四小時後的結果! 而呢個"傷心神態"仲要延續了好幾天.
其實我係講緊我的鼻敏感. 星期日去完(其實係去到)大酒店, 我的鼻就一直流鼻水, 眼亦很痛, 鼻哥塞到呼吸都有困難. 最後, 今天頂唔順, 問同事公司附近有無好的醫生, 就走咗落去睇.
醫生照我個鼻, 話入面超塞, 係出面都見到個鼻脹了. 我自己都感覺到脹啦! 醫生叫我試下用噴鼻的藥, 以前細個試過唔鍾意, 覺得唔舒服, 但今次真係好辛苦, 醫生又話改良了, 所以決定試下! 加埋食藥, 現在好了, 超碼鼻水終於停了!
我要同百合花絕交. 係佢搞成我咁架!

沒有留言:

張貼留言