2011年9月19日 星期一

誤會真係好容易發生

呢幾日有件事都幾困擾我.
話說我哋有一group九人, 咁通常都會搞生日飯. 上次七月我老點了另一個fd搞, 我感覺上佢唔咪太like我點佢約. 咁今次九月的生日飯, 我搞囉! send email比大家問大家日期, 又問下兩個壽星有咩想食. 當中我亦講話我有鴻x酒樓的coupon可以响它旗下集團的餐廳用, 叫他們可以睇下有無興趣. 我強調, 我無一句說話係叫佢哋只可以响我提議的餐廳揀. 怎知, 有一個fd覆了個email, 好得體咁話 I love most of your suggestion, but i would better let the birthday star to choose their favourite. 我睇完, 感覺唔良好, 覺得佢話我唔比啲birthday star揀. 我再強調, 我真係無講過要佢哋只可以在我提議的餐廳揀. 我有咩理由一定要佢哋用我的coupon先? 係咪我出了coupon, 可以當日當現金洗先? 究竟係邊度出咗誤會令人覺得我迫佢哋揀我提議的地方同用我啲coupon, 唔比啲壽星揀佢哋想食既嘢先?
跟住好啦, 我同我老公講呢件事, 我話, "我仲offer了一pair couple, 我可以幫佢哋去油塘接仔, 因為如果係約係沙田(其中一個壽星在我的list裡話沙田有一間有興趣), 我會路過油塘, 可以幫手". 我同我老公講呢件事, 佢又話我做咩理人, 人哋可能唔想帶仔出來. 大佬, 我又幾時話我要佢哋一定比我接? 我只係話, 我offer了呢個help比佢哋, 如果有需要我可以幫手. remark, 因為我同呢一pair人都幾熟, 佢個仔係幾跟我, 而亦知佢哋通常都一定會帶仔出來, 我先會講呢個offer. 我又講咗咩令我老公誤會我要迫佢哋比我湊佢哋個仔呢?
ok, 好啦, 啲人覆得九九十十, 係差兩公婆未覆. 個老公係壽星之一, 都唔覆, 想點. 咁我星期四搵過個老婆一次, 電話唔通. 星期五又搵一次, 唔覆. sent sms唔覆 (也所以令我出了上一個post), 終於星期六覆咗, 我問佢果餐飯點, 差佢哋未覆咋喎! 佢話"係咩...我以為我老公覆咗!" "咁我同佢傾下先" 到今朝我見佢哋兩個都仲未覆, 我就係msn搵到佢老公, 就問佢哋點. 佢又答"未答咩? 我以為我老婆覆咗!" 妖...點呀, 佢哋兩公婆, 呢啲係咪叫拉貓尾呀?!
呢個咁既生日飯局, 越搞越多誤會, 搞到我好唔開心. 搞到我自己唔想出席. 最後仲係唔提議去邊度食的話, 我就是但揀間酒樓, 幫佢哋book好位, 到果日就搵個藉口唔去. 費事去到我情不自禁面黑就唔好嘛.

沒有留言:

張貼留言