2011年9月15日 星期四

原來放假都幾煩

難得一天放假, 本應好想好好休息下, 又或者同老公仔逛下hea下, 怎知中秋節果一日的假期, 真係令我覺得莫名奇妙的煩!
 
前一晚, 已經問我老公放假想點, 佢又係話想去睇一睇佢阿媽, 其實星期日先見完啦, 做咩又要見. 好...我知佢, 放親假都覺得自己阿媽會好悶, 所以想去睇一睇佢 (咁佢老婆呢? 佢又知唔知佢老婆都覺得見到奶奶好悶呢?). 咁我就話, 可唔可以同奶奶講, 一人一步, 唔好次次我哋都要搭個幾鐘車去葵興同佢飲茶, 一人一步, 去旺角或尖沙咀飲呀? 奶奶一句就話唔去旺角唔去尖沙咀, 再者佢約了二姑奶在荔枝角飲茶, 好啦! 咁我哋去荔枝角join埋. 我老公....佢咁想見佢阿媽, 應該都好多傾計啦..妖...無嘢講, 各自各睇住部電視. 問佢食咩又唔望, 唔叫. 食完走, 問去邊, 又一面無奈. 之前又話想去赤柱行下, 咁咪去囉! 但一個面口show出來就係"我覺得阿媽好可憐, 又要回家自己一個"...ok...咁你唔出聲, 我犧牲吓, 同奶奶講了一句好唔願意講的說話, "我哋原本想去赤柱, 你有無興趣一齊去呀?" 奶奶第一句係話唔去, 諗諗吓, 又講"如果要去, 我要返去換鞋換衫." 最後擾擾攘攘, 佢哋兩個吵了兩句, 奶奶就回家, 我哋就去了行單車鋪, 咁住再會合另一pair朋友, 去咗行花虛, 再回我哋家hea下, 跟住就樓街晚餐. 就咁就白白浪費了一天的假期, 一啲有意義既事都無做過.
以後, 再有咁既假期, 就請我老公自己回去慰問他媽好了. 佢覺得佢阿媽可憐一個人, 其實我阿媽都係. 我唔咪介意去同佢飲個茶先出去活動, 但真係希望佢可以讓一步. 每一次我約我阿媽飲茶, 都係叫佢出旺角. 有時候, 我兩去遠啲既地方行吓, 例如有一次去大澳, 我一叫, 我阿媽就爽爽快快咁話去, 唔會扭扭擰擰囉! 我奶奶, 唔行得, 唔晒行, 唔熱得, 但其實佢只係大我阿媽兩年咋喎!
飲茶既時候, 奶奶仲講話退休的生活, 佢係覺得悶到要用辛苦來形容. 老實講, 辛唔辛苦, 真係心態既問題. 我阿媽都退休, 但佢每天都過海同friend飲茶, 去學唱歌, 學跳舞, 成日去啲老人院唱歌跳舞比啲老人家睇, 現在又學二胡, 之前又去學電腦, 佢既schedule比我仲忙. 呢啲叫做心態好, 就唔會覺得悶, 唔會覺得辛苦. 如果個心成日覺得自己唔行得, 唔晒得, 唔熱得, 成日覺得自己好弱, 隨時會暈低, 咁呢啲人一出街應該一見光就暈低.
唉...一諗起奶奶, 已經覺得好煩好悶, 好厭悶!

沒有留言:

張貼留言