2011年9月17日 星期六

唔知你哋有無試過咁

唔知你哋有無試過咁呢? 就係有啲朋友, 明明好好地, 但係有一日, 會突然間消失, 你响msn或fb hi佢, 佢哋係唔會應你.

好似我之前份工, 識了個sales, 好好傾, 咁佢要生仔, 放假, 仲叫我加佢fd, keep contact. 咁有幾次我响fb 見佢online, 咪hi下佢囉. 唔應. 一次係咁, 兩次係咁, 算數! 都係想問候下佢啫, 唔睬咪算啦!

咁我當佢係sales, 無關係就唔睬人. 咪算囉! 但係有一個朋友, 我哋平時係好少聯絡, 以前佢公司仲比msn時, 我哋成日都傾計, 其實係好fd的. 但自從佢無得msn後, 就少傾了. 我知佢平時好忙, 好多時都係好夜先放工. 咁有時我係fb見到佢online, 就會hi下佢. 但又係, 兩三次都唔應. 咁就算了.都唔知咩事.

跟住有一個舊同事, 一路都有聯絡, 我last day, 佢都仲回來同埋其他同事同我farewell架喎! 我好錫呢個同事, 佢小產過兩次, 但又好想有bb, 我成日諗起佢, 就會為佢祈禱, 希望佢可以快啲有. 現在佢有咗, 好替佢開心. 但唔知點解, 無端端佢對我又冷淡下來. 因為佢唔駛做嘢, 所以日子都係得閒, 會週圍出去搵人食飯, 我都有叫佢過來搵我, 同埋以前個茶水阿姐飲茶, 但一直係哦完就算. 有時send msn比佢, 又係唔睬, 叫多幾次都唔睬, 咪又算囉...可以點啫!

最近有個朋友, 以前佢成日搵我, 有時一放工就會打比我, 有咩激氣事都會打比我同呻. 但呢幾個月, 又係消失咗喎! 呢幾日我搵過佢, 一係就直飛留言, 一係就長响無人聽, sms佢又無覆. 真係唔知發生咩事!

通常遇到呢啲情況, 我就會諗, 係咪我做錯咩, 講錯咩, 激嬲咗人呢? 無吖...其實連見都唔多見, 又可以做錯咩講錯咩啫. 但係呢啲情況, 就會令我好不安.
 

沒有留言:

張貼留言