2011年9月6日 星期二

澳門兩天遊

老公的一對朋友買了澳門平船飛, 就到期, 就在剛剛的星期六日去了澳門短遊.

因為大家都唔想用太多錢响住方面, 只係一晚, 所以便搵了間意想不到的賓館...(唔好意思, 因為懶, 所以要太家打側個頭睇相)
 

房間...係一間5人房間, 三張單人床, 一張碌架床. 床板超硬, 都唔咪問題, 問題係枕頭太扁, 我同老公都瞓到頭痛.
 
 
走廊...小小屋企feel, 應該叫民宿會好過賓館.
 
樓下入口, 要行樓梯上三樓. 好似幾有格調咁.
今次去澳門, 沒有什麼地方要去, 其實都係打算hea下, 去食下嘢. 原本打算換11am船, 怎知無位, 最後搭9am船, 比返工仲要早起身
一到步先搭新葡京shuttle, 再去我哋的賓館check in. 然後去食瑪x烈葡撻, 賓館在隔兩條街之嘛.
跟住就打算行去新開的科學館. 行到永利覺得唔對路, 便搭永利shuttle去港澳碼頭, 再轉金沙shuttle. 科學館就响金沙出面. 好方法, 又慳番啲錢.
個科學館都幾好玩. 裡面有好多益智又新奇既玩意可以玩. 我哋班大人都玩了個幾鐘. 因為要趕睇3D電影, 所以先早啲出來. 不過早知唔睇好過, 佢哋3個睇到瞓咗...而我就睇到差啲嘔. 個3D眼鏡對焦好差
跟住就搭巴士去新馬路, 去食久仰大名的添x碗仔翅. 超...味道不外如是, 同香港街邊碗仔翅差不多. 都唔咪問題. 以幾廿蚊食幾小梳翅, 算啦! 最大問題係啲姐姐啲態度, 真係想打佢兩巴!
跟住朋友女就帶我哋去了一間叫文化會館的東西, 其實係舊史果啲檔鋪. 我哋都係第一次入檔鋪, 仲要係入到裡面人哋方押檔貨物的地方, 又幾得意.
 
 
 
從掌櫃坐的地方看出去.
跟住去食胡椒餅...同一間, 兩年前食過覺得係極好味, 但今次食...唔得! 失望! 最後無地方好去, 便走去九如x食dinner. 一如以往, 都ok. 好味!
咁啱大三巴呢排有個我名它為"幻彩fing大三巴"的show, 仲要係尾二晚, 八點開始, 就早半個鐘去等. 超多人, 但都好好睇. 其實係放燈投影去大三巴個牌坊上, 做出不同的效果. 不過做得幾好睇, 例如有一幕係講大三巴果時被火燒的情景, 好真實!
九點幾就返到賓館, 我十點幾就瞓...因為星期日...又只換到1:15船走, 所以要七點起身!
星期日check out後坐車去水上街巿食蟹粥. 係新假期之前介紹的隱世好味食巿. 試過, 又真係幾得.
 
 
 
入面起碼有十隻蟹. 呢個水上街巿又幾得意 , 咁早, 有好多人响度食海鮮, 係炒蟹炒蜆炒瀨尿蝦果種海鮮. 好豪的早餐!!
食完就坐巴士去氹仔. 行官也街, 原本想食木槺布丁, 但我食開好好味果間無開, 唯有去好多人排隊那間...唉..唔食好過食, 15蚊得果兩啖, 又唔咪特別好味, 好唔抵.
跟住最後一站係食魚翅麵/飯, 都ok好味. 老公話鯹..我就ok. 落多啲醋咪得囉!
最後我哋又行去威尼斯搭shuttle去氹仔碼頭! 我哋幾盡用澳門的shuttle!

沒有留言:

張貼留言