2011年9月20日 星期二

123的騙局

自從06年返香港, 我一直都係123的客戶, 咁啱我老公都係, 大家都好忠心, 一直都無轉, 因為一直都覺得佢價錢好, 亦接收得好, customer service亦不錯.
 
最近, 老公個plan差不多完, 佢見我個機慢, 想問下如果續約加出機, 貴為忠心的客戶, 會有咩著數, 結果出來都真係幾搵笨.
 
佢現在的plan係$23x, 唔咪無限數據上網, 所以佢想upgrade做有得無限上網的plan, 咁新plan會係$267一個月. 如果想以佢哋所謂的"零機價"出部愛瘋4或加力士或新力arc, 就要join佢哋個$419plan了, 要簽24個月. 當中比就咁upgrade個plan的差額係 $419-$267=$152, 而且仲要迫你加$38 x 12個月果啲無謂的增值服務. total兩年後, 我比就咁upgrade個plan要比多的錢係 $152x24 + $38x12 = $4104.
 
奇怪在這裡...咁其實我叫做享用到那所謂的"零機價"嗎? 我其實係要機多付4千幾蚊, 我應該响出面都買到部機有突. 就住呢個問題, 我問sales 話呢個優惠, 其實我係自己供緊機, 何謂"零機價". 佢既答案話:"咁你唔駛預繳嘛!" 跟住佢再話:"如果你出個新號碼, 可以免兩個月台費添!" 我再問:"人哋預繳, 係跟住有回贈, 响月費比番你, 最後出來就balance番所以叫零機價, 我join你$419個plan, 你無回贈比我, 其實我係供緊機喎. 我出面都可以免息分期買機, 唔洗預繳再等你退, 點都唔係零機價囉. 我唔覺我呢個現有客戶有咩優惠喎! 仲有我出多個號碼要來做咩? " 佢笑住繼續話: " 咁你唔洗預繳嘛!"
 
唔該晒! 係佢唔識計數定我計錯數呢?
再講埋, 我上年續約時出了現在部機, 又係要我join一個$38 x 12個月的增值服務. 無可選擇地我揀了movie. 果啲movie舊到呢...係唐伯虎點秋香果啲年代既戲囉. ok, 唔緊要, 都係當娛樂啫. 但其實我都係無咩點睇過, 一來我唔會咁辛苦拿住個電話仔去睇戲, 二來, 佢data接收唔咪真係咁流暢, 係狂窒的. 最後, 我係沒有完成過任何一套完整既戲. 而更好笑係, 中途, 大約半年, 我個電話壞咗去整, 整完番來連入去睇movie個icon都唔見埋, 睇都無得睇. 晒氣. 最後仲要千萬記得在第11個月時打去cancel呢個服務喎, 佢係唔會打比你問你要唔要續. 如果你無cut, 咁就繼續比錢啦! 最後, 我當然係好醒咁係第11個月時打去cut了呢個服務.
最後, 我得到的結論係, 唔好對123咁忠心, 當滿約時就帶號碼轉台, 到再滿約時才睇下佢有咩優惠先再返來, 因為佢哋係唔重視我哋呢啲忠心既客戶的.

沒有留言:

張貼留言