2011年9月12日 星期一

偏心?

究竟人越來大, 係咪越應該要睇開啲? 定係人越大, 因為積得太多太久, 所以更睇唔開呢?
 
擒日去奶奶家做節, 如我一早預料, 依然係要吵一鑊先開心的, 正如emilyss講, 比中六合彩更易中的一個盤! 慶幸是昨晚只是小吵, 為咩吵, 真係小事到我都唔記得個源頭係咩. 我只係知, 兩個姑奶, 奶奶响廚房幫手的時候, 我站在門口等傳飯, 大姑奶無啦啦講起偏心, 話二姑奶成日話奶奶偏心個家姐, 兩個姑奶就無啦啦吵起來了. 我見勢色唔到, 就梗係出番去, 跟住佢哋三個响裡面嘈了一陣, 兩個姑奶就面黑黑咁出番嚟, 坐係度, 然後大家見到咁既情況, 亦靜靜咁坐晒响度等奶奶出來開飯!
今日, 我家做節, 全世界去外婆家. 外婆無啦啦打比我, 叫我打比我媽, 叫我媽唔好嬲. 我外婆的版本係, 佢約了我媽在火車站攞煲, 結果遲咗好多, 又話個鐘唔啱, 又話個工人唔出門口, 所以遲. 跟住我咪打比我媽, 我媽的版本係, 佢約了阿婆在火車站比煲, 結果等咗好耐都無出現, 打去阿婆家, 原來响屋企, 因為我大表姐上咗去. 我阿媽就起火, 永遠阿婆其他仔女, 其他孫一去搞佢, 佢就唔會記得我阿媽呢個女, 話我阿婆偏心, 話今晚唔會上外婆度食飯, 叫我哋自己去.
其實都各自成家, 咁大個人, 仲係度為老阿媽偏心而唔開心, 仲係度爭竉. 係咪應該睇開啲呢?
現在都唔知點. 無理由讓我阿媽一個自己過節, 所以打算我同老公就回去同阿媽食, 就派我哥同阿嫂做代表去阿婆家食. 唉...點解啲大人嘢, 永遠都係要咁令啲細既難做呢?

沒有留言:

張貼留言