2011年10月15日 星期六

渡海泳

停辦三十幾年的渡海泳, 明天再舉行了! 咁有意思的活動, 點可以錯過呢?! 我唔咪去睇呀! 我係去游!!!!

經過9月中的水試, 我成績都唔錯, 用了32mins 游了1500米, 即係30個塘, 其實都幾慢, 差不多一分鐘一個塘...想當年只係30幾秒就游到50米啦! 真係老咗! 就咁我就好順利入圍. 我見其他人啲record, 癲架! 男子組, 我見最快果個係19mins游完1500米, 而女子組最快都只係21mins游1500米, 真係癲架!

好彩, 我一心只係諗住入到圍, 攞到個資格參加便算, 從來無諗過要游到幾多名之內, 更當然無諗過攞獎啦! 所以明天...其實我係打算hea住游的


呢兩個星期, 都好落力練水, 每次都游足1800米. 希望明天順順利利, 唔駛比人救上水.
 
因為在鰂魚涌返工, 所以星期四lunch, 捉埋個同事, 同我去渡海泳的終點上岸位視察. 明天我就由對面游過來. 好似都幾遠. 間中諗諗吓都擔心游唔到. 不過如賽事所說真的是1800米的話, 就應該無問題.
 
呢啲就係以100蚊報名費換來的"禮物". 據說明天上水仲有毛布, 拖鞋同tee, 都幾抵!
最感恩, 也驚訝老公比我游. 開初問佢我可唔可以參加, 佢口裡就話, 你想游咪游囉! 但係個樣係無咩表情, 點點無奈, 但又唔敢話唔比果隻. 但係我真係好想參加, 停辦30幾年復辦第一屆, 真係好想成為當中一份子架. 我知佢係好擔心我. 呢幾天不斷叫我小心啲, 唔好整親有傷口 (因為啲水污糟), 又唔比我打邊爐同食魚生, 佢怕我搞差個腸胃, 容易出事. 今晚, 每一個鐘行過又講, 明天小心啲啊! 又叫我不如帶條小白布, 有咩事就fing布求救. 傻傻地, 我唔想上電視囉!! 仲有, 明天佢仲會去終點等我添! 今次比起馬拉松更有危險性, 反而更見他的支持! 我真係好感動呀! 老公, 我唔會有事架! 

沒有留言:

張貼留言