2011年10月25日 星期二

其實我真係幾小器

同一個題目再次出現, 或者我真係幾小器.
上個月我幫朋友搞生日飯局, 有啲誤會, 有啲唔咪好開心的事發生, 不過最後飯局都完成了, 無嘢事發生.
跟住又到10月的飯局, 經過上一次, 無人覆, 提議餐廳又比人暗話之後, 今次我就梗係唔多事啦. 終於擒日都有人出email約食飯. 十月壽星係今日生日, 昨天先有人搞, 哈~~
 
而今次搞呢個飯局的人就正正係上一個月暗話我 "i perfer to let the birthday star to choose what to do" 果個朋友. 昨天佢一出個email, 响最後一句, 佢就寫"至於地點和菜式, 就再定, 應該都是油尖旺, 我個人認為最好坐圓枱, 方便傾偈, 如有建議, 請提出." 咦~~~~ 乜唔咪由生日果個去決定咩? 今個月得一個壽星, 仲好, 只係一個諗就ok, 大家就晒佢咪得囉! 但點解今次佢會提出話, 如有建議, 請提出呢??? sorry, 我真係唔明, 點解上個月我提出咁多建議, 最後比人話我, 應該要留番比生日人去建議, 但今次就咁既? 我真係唔開心. 所以我亦無覆個email話我去唔去, 亦更加無出建議.
跟住, 今日見到兩個人回覆, 其中一個回了話: "等我努力找找又圓枱又方便聊天又方便大家出入的食店先~" 睇完呢個回覆, 我就更唔開心, 大叫偏心偏心~~~ 點解上次啲人連覆到唔覆, 今次就有人咁積極去幫手諗. 可能真係親疏有別, 或者更有可能係, 佢哋已經唔咪好鍾意我了. 咁不如算啦, 以後呢啲生日飯局唔駛預我了, 橫樹你哋都唔鍾意我咯. 我自問自己盡心盡力去對你們呢一group人, 如果人哋因為生咗仔, 可以有啲事情改變了, 而你哋又覺得無問題, 而又因為我嫁了, 有啲同樣事情改變了, 所以你哋唔鍾意我, 我真係無話可說, 你哋要疏離我, 我都無法.
今個月的飯局, 我真係唔想去. 對唔住, 我真係好小器的.

沒有留言:

張貼留言