2011年10月5日 星期三

今個假期...幾好!

如果大家仲記得既話, 我前陣子有一篇blog係話放假好煩! 但今日呢個重陽節就已經有改進了!
首先我預先同我老公講, 一係就問佢阿媽肯唔肯出尖沙咀或旺角飲茶, 如果佢唔肯, 我老公又想要見下佢阿媽,就請他自己去葵興見了(我們家住將軍澳).
結果, 今天, 勁! 我倆瞓到十點幾!! (註一下先: 我哋平時星期六日放假都會好早醒, 今日真係好勁架! 尤其是我, 瞓咗十個鐘!)
跟住, 老公就打比佢阿媽, 問佢出唔出尖沙咀飲茶, 佢ok喎! good!
跟住, 我又打比我阿媽, 問佢出唔出, 又ok喎! 仲good!
咁就可以一次過同兩個阿媽飲茶, 公平之餘, 亦非常有經濟效益! excellent!
去咗頂好飲茶, 啲义燒真係超正! 最重要唔駛等好耐位! perfert!
飲完茶仲一齊去行永安, 買咗兩個濾水器, 一個我哋, 一個我阿媽! 將軍澳啲水(可能只係我哋屋苑)啲水真係唔咪好得. 我以前住沙田, 層樓20幾年, 都未試過厠所廚房sink盆的去水口係會發霉的, 仲要係抹了, 好快又會圍了黑邊. 後來有一次等lift的時候同隔離屋的太太傾計, 佢都話呢度啲水好差, 佢哋都裝了濾水, 所以就買了個. 今日仲好抵添呀. 英國老牌子, 原價12xx, 現售488. 真係開心!
行完永安, 兩個媽媽便回家, 我同老公就行去旺角, 做了要做的事, 食埋個飯, 就回家!
返到屋企都只係8點, 睇完電視, 見無聊, 便落去跑步. 又報了渣馬, 要開始練習了!
今樣既假期, 又充實, 又有意義, 真好!

沒有留言:

張貼留言