2011年12月9日 星期五

應該比我自己生BB更開心

真係好開心, 我的舊同事CAROL姐姐的BB, 今天出世了! 真係恭喜晒佢, 亦很替她開心!
其實同期, 我另外一個好姊妹都生咗個女, 不過, 都沒有CAROL姐姐生咗咁開心. 她這個BB仔真的得來不易.
 
當我還是她同事的時候, 有一年, 她有咗. 好開心同大家講. 但有一天, 她走過來話有血呀. 我咪叫佢快啲去醫院囉! 最後BB無咗. 果時大約三, 四個月.
 
第二年, 佢又有咗, 好替佢開心. 睇住佢個肚一天一天咁大, 亦聽見佢為BB預備的基金和一切, 真的很期待BB的出世. 怎知, 有一天下午, 她病假走了, 跟著幾天都沒有回來. 心知不妙, 打聽知下, 原來那天, 她曾經問過一個媽咪級的同事, 話已有幾日沒有感覺到BB郁, 同事叫她快去睇醫生. 最後BB無咗. 果時係六個月. 超傷心. 我都不禁哭了出來. 跟住佢放了兩個月假, 回來後, 都幾精神, 但大家都唔咪好敢題. 後來, 佢辭了職, 但我哋都KEEP住有聯絡. 知道佢一直好想生, 一直好努力. 很多時候, 我會無端端想起她, 便為她祈禱. 我好少會無端端想起一個人, 而又立即為果個人祈禱, 但我真很希望天父可以賜CAROL姐姐一個BB. 終於, 在我差不多離開上一間公司的時候, 知道佢又有咗, 真係好開心呀! 好希望她今次會順順利利. 唔知點解, 另外個FD同期有BB, 兩星期前生了, 我的感覺係"呀...咁快就生了出來!" 但CAROL姐姐呢, 到佢生了的時候, 我的感覺得"呀....終於生了, 真係好!" 好似佢就係陀得很漫長, 很怕中途又有意外. 感謝主! 今天終於出世了! 在FB見到張, 個BB好白淨, 好得意, 係真係好得意好得意果隻呀! 今日真係好日, 除了是我好朋友伴娘仔的生日外, 更是這天父賜的BB生日啊! 他的出生, 我相信會比我自己生BB更開心 (哈...因為我係唔想生的嘛)!!!!!
 
求天父保守BB健康快樂的成長! 亦求天父保守CAROL姐姐身體健康!
 
2014/07/17後記: CAROL姐姐的第二個BB都在四月出世了.

沒有留言:

張貼留言