2011年12月7日 星期三

澳洲之旅 ~ Day 3

前一晚搭夜機來到開恩茲 (Cairns), 即係大堡礁.

先在酒店食了個豐富早餐, 呢間酒店有一特色食品, 係蜂巢. 切一片落嚟, 夾在麵包一齊食, 好味! 日日食, 仲好有益添喎!
 

跟住就坐船出海, 去到海中心的一個平台, 就開始我哋三小時各項水上活動. 我同媽參加了直升機, 由高空看一看大堡礁的景色.

個機師話見到海龜喎! 我就睇唔到. 你哋睇下見唔見?

跟住我就帶阿媽去浮潛. 因為阿媽唔識游水, 所以都教咗佢一陣, 然後我自己又浮潛一陣, 就去玩水肺潛水, 是自費的, 第一次, 好緊張!


原來都比我想像中易. 同隊的共有四個人一齊落去, 有兩個隊員中途唔得, 要搵人接佢哋上水. 阻鬼住我啲時間. 最後前後玩了一個鐘, 就要上去, 準備走了. 三個鐘真係唔夠, 想玩多下浮潛, 都吹雞叫走. 不過大堡礁又無我想像中咁靚, 始終都係覺得馬爾代夫啲珊瑚同魚魚靚啲同多啲. 不過呢度, 有條明星大蘇眉, 佢受過長期訓練, 唔驚人, 見人潛水, 會游過嚟身邊, 仲可以比你由頭摸到尾, 超可愛. 我同組另一個無上水的大陸女士, 痴線, 啲人真係無教養就係無教養, 人家蘇眉係比你摸, 但個大陸女人一手攬住佢唔放, 嚇親了魚. 教練便立即用手交义佢, 話唔可以. 啲人真係... 後來回程在船上, 同教練傾開計, 佢話我做得好好, 最叻係我. hahaha..我話, 梗係啦, 我游水好叻...佢話咁早知放手比我自己去玩啦! 嘻...但係我又有點驚. 不過, 我已經決定, 下年夏天要去考潛水牌.

跟住4, 5 點便回酒店, 未夠喉, 我仲走咗落去泳池游咗半個鐘水.

晚上就去海邊一間餐廳食澳洲特色西餐.第一碟係...白色的是"惡"魚肉, 黑色那條是袋鼠肉. 袋鼠肉好"鞋", 唔好食, "惡"魚肉好啲. 跟住牛扒. 話說澳洲牛扒好得. 我哋全程都食了幾餐牛扒, SORRY, 無一餐係真係得囉. 好多即使煮到半熟, 都係好鞋.


 
食完就去行夜巿. 果度附近有一個NIGHT MARKET, 啲嘢都幾平. 個導遊仲老點我哋, 成日叫住我哋唔好買手信住, 要去黃金海岸先買. 後來...咪知比佢老點囉. 所以大家要去澳洲, 記得在CAIRNS的呢個夜巿買呀!


大家估下呢個開瓶器係用咩嚟做? 下回分解!
 

沒有留言:

張貼留言