2011年12月15日 星期四

澳洲之旅 ~ Day 5 (Brisbane)


呢幾日响公司超hea, 超無嘢做. 最好繼續打blog, 咪個澳洲之旅爛尾先.
第五天, 非常忙碌同充車的一天.

早上去Paradise Country, 牧羊場參觀, 第一個節目就係衝去抱樹熊. 我哋係第一group入到去, 導遊好緊張叫我哋快啲, 因為啲內地團嚟到, 我哋就會好慘.
 
樹熊真係好鬼得意. 佢一日要瞓19個鐘, 基本上見親佢都係瞓. 而佢哋多樹都係每熊一棵樹, 仲要係爬到最高個义先, 好似話係佔據佢既山頭果類原因. 同埋樹熊係唔太like男人, 好多時由男人抱, 佢都會爭扎, 唔開心. 我影完相企响度睇, 都真係見到佢响男人身上就會爭扎, 要由照顧員安撫番佢先得.
跟住就去餵下羊, 袋鼠, 豬. 我就興趣一般, 覺得好污糟.
餵完動物, 就去睇billy tea表演. 因為走咗去厠所, 所以都唔知呢個billy tea係乜, 只係有個牛仔响度煲茶囉.
 
 
 
之後都有得試既. 就係呢杯, 其實係紅茶.
 
 
然後就睇馬術表演, 都有啲無聊, 只係個牛仔騎住隻馬走來走去.
 
睇完馬, 就睇牧羊狗趕羊, 隻狗仔又真係幾叻, 啲羊又真係一見到佢就調頭走.
 
 
最後一個節目就係睇剪羊毛, 我仲同個團友舉手上台玩. 都幾搞笑. 呢一part, 相機無電, 又無帶電落車, 影唔到相
跟住就好趕去下一個節目, 翠兒汀遊船之旅. 一上船就有午餐食, 每人一碗無咩味既蟹粥 (後來我哋加了蟹蓋啲羔落去, 先似番一碗蟹粥), 半隻鞋到界喉的烤雞, 同兩小隻生蠔. 一食完, 就去捉蝦.
幾個人一組帶住呢支嘢, 同一個"里" 落水pump蝦.
 

 真係pump到架, 仲有感覺一"練"就扁既蟹仔




 

 
pump完蝦就到捉蟹. 其實都唔親手捉, 佢哋早一天放了啲籠落水, 我哋只係拉番個籠上嚟. 我果籠有兩隻, 都好大隻下架!
 
然後就釣魚, 仲係用魚杆釣, 第一次咋! 開初都唔識, 條線唔落去, 後來團友教我, 先放到條線. 呢條河都幾多魚, 基本上每人都起碼釣到一條. 但因為size太細, 要放番落去. 如果唔放, 係要罰錢的.
 
最後就大家去晒船頭睇餵塘鵝. 第一次見塘鵝, 覺得佢哋個樣好得意, 尤其係個咀, 好似貼上去咁.
 
 
呢個晚上, 响酒店食自助餐, 因為有部份團友夜晚去睇螢火蟲, 但啲生蠔又開唔切比我哋, 最後我同媽, 各吞一打多的生蠔. 果邊的生蠔, 又真係好鮮甜. 細細隻, 打幾, 都唔咪咁難頂!
 
我哋無去睇螢火蟲, 就落去游了半個鐘水, 跟住行賭場. 中途見到有廚師响度切梗薑餅屋. 好香, 好靚.


咁就完成第五天了.

沒有留言:

張貼留言