2011年12月6日 星期二

澳洲之旅 ~ Day 1 & 2

終於回來了, 亦有點時間寫下我的遊記.

上月尾同媽媽去了澳洲9天, 其實係7天, 因為第一天坐早機去悉尼, 到酒店都晚上11點幾了, 咁就無咗一天. 雖然整天都在飛機, 但都有啲嘢講.

1. 多謝老公晨老起身送我去機場先返工. 超抵錫! 我係6:50在機場集合, 所以我哋係4:45起身.

2. 機上, 我一共睇了五套電影, 全部都係老公唔會陪我去睇的. 哈哈...

3. 同團一位阿毛, 一個人已經霸了兩個位, 仲要响呢兩個位裡打橫瞓, 兼搵我的肩膊睚住, 我當然唔會理佢, 週身郁等佢瞓唔到. 佢坐下又瞓下又睚下, 仲有意無意話我知佢70歲, 我心諗, 關我咩事, 你70歲我便要做你的枕頭嗎? 條毛最後仲要調轉, 搵對腳伸我, 我搵個枕頭隔住, 咪比佢伸到, 兼繼續週身郁, 最後, 佢走咗去第二度. 之後日子, 佢行左我行右, 但繼續經常比佢哋打尖同推撞. 然後從阿媽口中得知, 佢哋一行九人移民香港多年, 在大陸是讀過大學, 有受過教育的. sorry, 那我更"彼"視他們, 受過教育的但品格低劣.
 
就咁...就到了悉尼.
第二天, 一早在酒店食完豐富自助早餐後, 便去fish market. 個guide又唔早講, 等我留肚食生蠔嘛. 最後同阿媽各食了三隻!
 

同埋買了個又大又紅的芒果. 第二日在酒店食, 超甜超好味. 其實香港都有得買, 大約30-50蚊個
 
 
跟住就搭船去悉尼南部的動物園. 呢日天氣唔好, 落雨, 好彩啲動物都無話全部躲起來, 都睇到大部份動物. 印象比較深刻是一隻叫tussie devil的動物, 只係澳洲先有, 破壞力好強, 跟住有鴨咀獸, 同埋下邊呢隻大過火雞的鴿子.
 

跟住就去返悉尼巿的悉尼塔上面食璇轉自助餐同欣賞美景, 然後就行街街.

跟住就到歌劇院, 入裡面遊了一圈, 有guide介紹佢既建築, 都幾震撼.

上面張相係用我那個有電話功能的相機, 用全景功能影的. 好正!

跟住就去唐人街, 食個早晚餐, 便去機場搭飛機往開恩茲 (Cairns)了.
 
呢間酒店好大好靚, 大堂有株很高很大的聖誕樹....行程往後的另外兩間酒店, 仲越來越大, 越來越靚.

沒有留言:

張貼留言