2011年12月8日 星期四

澳洲之旅 ~ Day 4

 嚟到第四天, 呢日癩咗, 3:30am morning call, 因為我哋去坐熱氣球. 是自費活動. 235蚊澳元, 即係成17xx蚊港紙. 咁貴都玩, 因為真係值得, 唔咪好多地方有得坐熱氣球.

天都未光就坐車出發, 响車度瞓多一個鐘就去到, 一去到就見到幾個熱氣球响地, 間中有火吹入去, 佢又脹啲, 睇住佢慢慢脹起同升起, 好有趣.
 




 佢係我哋的"機師" steve. 我係咁問佢問題, 佢又好好, 好耐心答我.

跟住有四個波跟住我哋
一望無際...

响天空睇埋日出


我哋就係搭呢個balloon了!

8:00am返到酒店, 食番個早餐, 再上房瞓咗一個鐘, 先再集合去下一個行程.

下午就去個熱帶雨林區的澳洲土著民族村, 睇啲澳洲土著跳舞, 放回力標, 吹條好長的管等等
 
 
就係吹呢支嘢.
p.s. emilyss...唔該你一月去的時候幫我買呢隻綠色嘢...我老公話我唔買公仔比佢
 
 

然後再坐水陸兩用的戰車去遊覽熱帶雨林一圈 ~ 成團日本妹妹...wowowww



睇完呢個民族村, 就去坐五點幾的飛機去布里斯本, 即係黃金海岸.


到咗黃金海岸就去咗一間叫麗晶的中餐廳食中菜, 係成個行程五餐中菜最好食的一間. 跟住就返酒店. 今次住木星賭場酒店. 又比前兩間更大更靚! 間間酒店的雙人房的床都係4 呎以上...點碌都得.
 
好...開估果個開瓶器係用咩做先. 就係男袋鼠的袋袋囉! hahaha. 話說以前更用嚟裝錢的, 叫做幸運袋架! 有段時期, 好多日本妹好鍾意, 買好多回去做手信添. 笑死我.

沒有留言:

張貼留言