2012年5月10日 星期四

我的低能吃醋事件

睇到KB篇BLOG, 我想起我一件幾低能的吃醋事件.
 
我樓下果層有個小妹妹, 我估佢廿多歲, 好多時朝早返工都會响lift撞到, 佢係同阿媽一齊既. 咁佢好多時入lift見到我哋都會對住我哋笑同講早晨, 咁其實都無咩嘢. 又不過, 其實依家的居住環境, 啲隔離鄰舍會講早晨, 其實都幾奇怪, 同層都會, 又又不過, 我果層有幾家係你對佢講, 佢哋係唔睬你, 所以慢慢都唔講了. 所以更何況係樓上樓下.
講番小妹妹, 咁有時撞唔到, 行到去小巴站, 又會見到佢. 咁正常人等小巴, 應該係向小巴來的方向望, 又或者好似時下的年青人,都係眼睛不離電話架嘛, 但我發覺每次我哋進入望到小巴站的範圍, 我都發現小妹妹係會向我哋個方响望, 好似响度等人, 期待緊一個人咁, 到我哋行近啲, 佢就又好好笑容咁對我哋講早晨. 我心裡總係覺得佢係等我老公出現囉!
自此, 我就再唔行果邊路, 硬要拉我老公行另一邊路, 唔再經過小巴站. 每次我篤佢行第二邊, 佢就會笑我...哈哈...其實我知都幾低能. 我亦當然知道老公唔會睇上呢個女仔, 因為佢真係好小妹妹一名, 而我哋怎至懷疑佢可能智商係有小小問題(聽到佢一次講電話覺得的). 不過就係唔鍾意無啦啦有個女仔同我老公拋眉弄眼囉!

沒有留言:

張貼留言