2012年5月11日 星期五

開平雕樓兩天遊

上星期六同日, 同媽媽, 姨姨, 哥哥, 嫂嫂, 同埋老公一齊去咗個兩日一夜的小遊. 哈哈...係响團購買的永安團, 每人$399, 另再加40幾蚊保險, 同$100小費, 都好抵.

之但係, 下次都係唔好買團購, 又或者應該要睇清楚住果間酒店係點先好join.


第一天, 8:00在落馬洲的福田口岸集合, 真係倒屎咁早, 佢哋住沙田都好啲, 我同老公係5:30起身囉.

先坐差不多兩個鐘車, 去到開平的雕莊, 食午餐, 然後比左一個小時我哋响呢度參觀.
 
呢啲係未修緝的雕樓, 成個開平現有千幾幢,
 以前高峰期係有三千幾幢. 多數以鐵做窗, 防土匪
 

雕莊係修緝過的, 比遊客可以上去參觀.
裡面仲有一座已經列入了世界遺產的,
可以入去同上樓, 都幾得意
遊完雕莊, 就去了一個花果世界, 食了啲楊桃.

跟住就去一個地方叫騎樓街, 係開平以前人哋住同做生意的地方, 有啲特產買下.

條河臭到想死 >.<



我同老公, 食完飯休息一陣, 就去咗浸溫泉. 果個地區, 黑到呢....怪不得導遊話有人試過踼爆腳趾. 因為真係黑到唔知自己踩緊咩. 有啲藥用溫泉, 好似人蔘, 當歸, 玫瑰果啲, 我幾乎係要模凹字先知道佢係咩泉. 有啲泉連牌都搵唔到, 啲水又似一氹死水, 都真係唔敢走入去.
玩咗一陣, 就回房等宵夜. 我哋額外比左80蚊要了隻咩泥雞. 都幾好味. 兩條友食晒一隻.
 
 
第二天, 基本上係無活動, 所以食完早餐, 老公就繼續瞓, 同睇之前DOWNLOAD定的卡通片, 我就同媽媽唱K, 老餅歌, 聽得佢唱多, 我都唱到幾首架.
跟住食埋午餐就離開, 坐咗差不多三個鐘車, 返到福田, 呢個好HAE的短遊就完結了.

沒有留言:

張貼留言