2012年5月8日 星期二

看著一個人離開 (怕唔吉利的, 請勿進入)

2012. 5 . 4
上星期五正去旺角滙合老公時, 佢打比我話他的叔公危殆, 問我去唔去睇. 其實我就真係唔想去, 因為我只見過他幾次, 其實嘢都未講過一句, 都係長期瞓床, 講唔到嘢果種. 後來, 整完電話, 都係覺得要上去 (廣華, 其實只係隔條街). 上到佢, 佢已經帶晒口罩, 比到最強既氧氣, 心跳都係得番40幾, 姑娘都話應該係果晚就走.
 
八點鐘探病時間完結, 我就同老公去附近打冷, 食到七七八八時, 姑娘又打來, 話叔公唔得了, 問有無人要去睇, 於是我哋食埋啲嘢, 又再番上廣華. 呢個時候, 亦係最大雨既時候 (紅雨). 我哋得一把細遮, 老公係咁怨個天, 做咩我哋想盡下好心, 都要我哋咁狼狽. 我都唔知點安慰佢, 根本個天落雨唔咪指著佢, 咪諗得自己咁重要先得架.
 
上到去, 叔公心跳跌到20幾, 差不多十幾秒先見佢吸一口氣, 姑娘話應該差不多了, 叫我哋陪下佢. 慢慢見佢由十幾秒吸一口大氣, 到十幾秒才郁少少好像吸氣, 個機係咁叫, 醫生走來話, 叔公應該走了, 因為佢吸既氣已經支援唔到佢需要既氧份(其實唔咪好白佢咩意思). 醫生叫我哋出去等, 佢做埋啲程序, 比埋啲資料我哋, 就走得.
 
就係咁, 我第一次睇著一個人的生命完結. 再入番去時, 氧氣罩除下了, 見到叔公個面好凹, 同埋好黃. 原來人一死, 就係咁. 老公話上次佢婆婆走都係咁.
呢個叔公, 其實係好疏, 是公公的堂弟, 但就一直有同婆婆聯絡, 佢無結婚, 所以晚年就只有我奶奶呢一家人睇佢, 而最後佢走, 亦只有我老公, 同我呢個有點九唔搭八既人陪佢 (奶奶入咗camp ). 我心諗, 都好, 超碼都有人陪, 有人送. 咁我呢? 我同老公打算唔生, 我阿哥又係唔生, 老公果邊, 只有大姑奶有一對兒女, 但我同佢哋關係一般 (我唔鍾意同小朋友玩, 所以唔咪點理佢哋). 第日我老公走先, 得番我, 我走既時候會點呢? 我無理由因為想有人送終, 所以就生個仔/女出嚟架嘛?! 所以, 都係最好就係我死之, 耶穌已經回來, 我就不用經歷死亡, 直上天家. 哈哈...諗多咗.

沒有留言:

張貼留言