2012年5月22日 星期二

除了香蕉, 基本上所有有椒字的食物, 我都唔食既. 我知, 此蕉不同彼椒...

但擒晚我煮了青辣椒炒牛肉比我老公食, 我真係對佢幾好.


其實係佢去完開平, 食咗果碟全世界最恐怖的青椒炒辣椒(炒三色椒同樣恐怖)後 , 係咁氹我煮, 我先免為其難, 我唔食, 又點煮, 煮了, 佢又係咪真係會食呢? 星期日經過街巿, 一袋7-8條先之$5, 仲要條條都肥肥潤潤, 就買咗.

擒日打電話問埋媽媽要點處理啲椒, 晚上就開壇!


洗乾淨啲椒, 打直切開, 去囊. 後來煮的時候覺得佢哋長咗啲, 就搵交剪全部剪短一半.

洋蔥, 我唔食椒, 所以加半個洋蔥, 咁我都可以有啲嘢食.

將豆豉同蒜頭切粒

牛肉醃好 (唔講醃料, 個個口味唔同, 我都係隨意的)


起鑊, 落油, 炒好啲牛肉八成熟, 盛起備用

再起鑊, 落油, 落豆豉蒜頭粒炒香, 再落啲椒&洋蔥, 炒一陣, 加水焗.

煮到個人喜好的軟硬度, 再落番啲牛肉, 炒多兩嘢, 起碟食得!
 


 
 
我一路煮, 老公已好興奮走入嚟話好香.
跟住亦都話好好味.
咁我都食洋蔥同牛肉既, 都覺得好好! 實驗成功!!

沒有留言:

張貼留言