2012年5月14日 星期一

我的奇怪奶奶

擒日母親節, 下午我請媽媽去了食壽司, 之前去花壚買了兩盆小花, 一盆比媽媽, 一盆比奶奶.
之後無地方好去, 天氣咁熱, 唯有早啲上奶奶度, 已經去買定雜誌, 等自己有啲嘢睇下, 不過好醒既我, 最後更決定問奶奶借條短褲, 攞老公一件舊衫, 走咗落去運動場跑咗一個鐘, 離開下啲燥音!
跑完步回家, 二姑奶已經到咗, 今晚話說係由二姑奶煮. 原因:
1. 奶奶話五月唔老黎, 因為幾次佢啲仔女都响五月失業, 所以唔想慶祝
2. 唔想出街食, 因為人多, well...
我奶奶家的廚房真係唔咪大, 兩個人企响入面做嘢, 其實已經無位, 無可能再容納多一人.
怎知, 二姑奶又要我老公負責焗雞翼. 大姑奶個女又話要入去幫手, 咁就已經三個.
然後奶奶又要走入去幫手, 放心唔落二姑奶煮. 最後, 入面幾乎係鬧交收場.
我真係唔明:
1. 如果係唔放心, 二姑奶提出話要煮, 奶奶做咩唔一口拒絕呢?
2. 我明, 廚房揸fit人一向都唔like比人搞個廚房, 所以奶奶就一路响到依依哦哦話佢哋搞亂個廚房. 都係果句, 咁做咩唔一早拒絕, 唔比二姑奶煮呢?
3. 要比佢煮, 就全部放手比佢搞, 連買餸都由二姑奶買啦. 都算, 奶奶要幫買菜買瓜, 咁做咩唔响人哋嚟煮之前洗好切好, 就硬係要响人哋煮既時候, 話要洗菜同切瓜呢?
最後, 有一碟送係唔熟囉! 啲菜又煮老咗! 可以話係二姑奶煮藝不精嗎? 我覺得係因為奶奶嘈住晒囉!
點解每一次, 佢都要係做引起糾紛果一個呢? 佢成日都唔放心人哋做既嘢, 然後就叉隻手埋嚟, 又嘈嘈閉, 成日好心做壞事, 啲仔女話佢嘞, 佢就黑面, 然後又講到自己好可憐, 話啲仔女鬧佢.
我真係唔知佢諗咩囉!
大家唔好似為我對奶奶有偏見, 其實現在連我老公都有同樣既感受.
我諗我以後, 都係要帶定"架生", 一去到就走落去跑步好了! 可以離開下佢哋之餘, 又唔會浪費我既時間.

沒有留言:

張貼留言