2012年5月24日 星期四

小露寶

最近迷上了一個叫火星空姐ah-yo的blog, 每天沒事做就逐篇逐篇掃落去, 佢真係超搞笑, 滿腦子都係古怪既思想.
擒日睇到佢寫兩篇名叫"小露寶"既posts, 令我想起很多年前既一件事.
火星空姐話佢有一次飛到法國, 在地鐵裡專心地看她的書, 只覺有一個男人站在她前, 但她都沒理會, 直至她沒意識地枱頭望一望去到那站, 發現那男人原來在她面前把玩他的小寶貝.
然後, 火星空姐輕嘆: " 唉"
個男人便發咗癲咁狂奔要衝出正在關閉的門. 不幸地, 他趕不上, 手被夾, 還引起了其他人的注意, 當然亦注意到他外露的小寶貝. 然後一眾人上前圍摳他. 帶他下車, 報警. 但因為言語不通, 火星空姐當時腦內只有睡覺二字, 所以便沒跟他們到警局.
看罷她的小露寶, 我就想起多年前, 我去樂富學琴, 大約六, 七點時份, 天有點暗. 我在聯合道的巴士站, 行去樂富商場在聯合道的入口, 突然有人拍我的膊頭. 我便回頭望, 是一個男人, 他示意我向下望, 我咪望囉! 便看見他的小寶貝在fling下fling下. 我跟著便無反應無表情, 無聲無色地擰番轉到繼續行, 亦無回頭再望他有否跟著.
後來同朋友講, 佢哋話我好嘢, 可以咁冷靜, 話我呢個反應係最適合. 果啲變態佬其實就係想睇見啲女仔好驚咁尖叫, 咁佢哋就會好興奮.
哈...唔好問我點解唔笑佢細/短. sorry, 我果個年紀, 其實唔知何謂大, 何謂細.

沒有留言:

張貼留言