2012年7月27日 星期五

洲際自助餐賀老公生日

老公今日生日, 但因為要返學, 所以提早昨天同佢食.

自從幾年前平安夜同佢响洲際食過燒鵝肝後, 佢念念不忘

所以今年我就話請佢去洲際再食過
鵝肝真係超肥美, 真係入口即溶果隻.
我同佢每人都起碼食咗6-7件, 要做返多啲運動減番啲膽固醇
 
羊架我都食咗兩件, 真係超級好味. 仲有一味係牛柳,
又係超正. 自家整, 真係整唔到咁好味(當然因為我功力未夠)
 
 
擒日有燕窩雞蓉燉湯, 都好好味. 但我都係鍾意飲佢既中湯, 擒晚係葛湯, 好甜好好味, 我飲咗兩碗 (我係湯怪)
當然仲有一系列魚生, 但無影相.
龍蝦仔, 肉好爽口好鮮味
長腳蟹都好新鮮, 但咸咗啲
刺生好新鮮, 肉好爽口, 師傅仲比左勁多甜蝦我
welcome drink我哋叫了奇異果汁, 好大杯, 唔咪得兩啖果啲, 飲到我食飽都未飲晒
熱盤都ok多, 不過塞咗羊架同鵝肝, 都飽咗一大半, 所以唔咪食好多
 
當然唔少得甜品, 超多款, 但太飽, 只食到呢幾款. 不過都ok既, 其實我唔好甜.
講埋個環境...其實我覺得幾逼, 尤其是攞食物既地方. 有一個位冷盤枱, 食物枱同一張餐桌距離大約只有2-3呎, 即係如果有人响度攞緊嘢食, 後面經過既人都要側身行, 同埋果張枱, 感覺好似係架硬加落去. 熱盤枱果邊都唔咪好好多, 我有幾次都比人撞. 感覺上環境唔咪太舒服囉!
我哋好彩, 老公有個朋友買了果張Priority Privilege Card, 去Intercontinental, Crown & Holiday Inn旗下的酒店食都有著數. 我哋既著數係free一個人. 佢原價係$718一位(好很貴囉), 最後我哋埋單係$861, 即係每人$430 (咁就ok嘞!) 慳番啲! 七月好多人生日呀, 又要交保險, 出血到昏迷 不過我見隔離枱用HSBC都有七五折喎! Citibank都有八五折!
今次呢, 我記低咗自己食咗咩同食咗幾多, 明天返學剛好係教我哋用果個計算卡路里的程式, 等我計下一次自助餐有幾高卡 (增加自己既內疚感, 攞嚟衰).
但係, 我仲回味緊那入口即溶的鵝肝囉

沒有留言:

張貼留言