2010年9月26日 星期日

兩星期倒數

仲有兩個星期, 真係快到唔敢相信, 亦都唔想相信, 唔想咁快到, 好想繼續留在家中做大小姐.
今日繼續努力在教會派帖, 都九九十十了, 仲差兩張教會人, 同埋七張其他朋友, 希望可以快啲解決埋呢幾張咭!
 
今日响教會派, 都比上星期開心, 上星期真係幾乎派到想喊. 有睇開我blog的朋友都知道因為教會同日有另一對弟兄姊妹結婚, 因為姊妹的媽媽是教會的熱心阿姨, 所以都好多人會去佢果邊, 其實主要係去"阿媽個女既婚禮", 而未必係去呢pair人的婚禮, 所以感覺唔咪好開心, 尤其是當我只不過係禮貌上都要比張帖每一個團契的時候, 佢哋一句就話"唔好意思, 我嚟唔到", 我就好唔開心. 其實我知你哋都唔會嚟架嘞, 但唔駛成日提住我囉! 只一句簡單的"恭喜你啊! 好替你開心呀"...咪得囉! 唉...就係咁, 上星期派到我超灰, 仲要見到人哋個阿媽不斷响度"塞"帖比人(而那pair弟兄姊妹我呢兩星期都無見到喎!), 我更加唔開心.
 
今個星期, 反而有兩個阿姨主動走來話, 我會去你果邊啊!! 其實似乎佢哋每個團契都會派一兩個人去我果邊, 唉...算啦...其實都明既, 不過聽到有人來, 當然開心過啲人同我講話唔嚟啦!
呢兩日, 啲皮膚好番啲. 迫自己瞓覺的成效出來了. 希望可以keep多兩個星期啦!!

沒有留言:

張貼留言