2010年11月11日 星期四

婚禮回顧 ~~ 即日攝影攝錄

上星期五終於攞到相, total三隻碟, 1500幾張相, 睇到嘔 尤其是係果啲張張一樣大合照.
早在上年10月已經在金都join了純美新娘, 原本想book alex, 不過比人booked了, 最後佢哋派雷強同埋阿光.
我比80分啦!
可能因為我睇過朋友2萬的package, 成隊crew咁去影, 不論即日剪片同之後睇番佢哋當日的相, 都令我念念不忘. 我個package, 只不過係6千蚊, 算吧啦! 蚊同牛比!
兩位攝影師都好準時到達, 其實由頭到尾都好落力係咁影, 不過就略為覺得佢哋唔夠主動. 佢無咩主動叫一對新人影雙人照(係咪其實係咁既呢?), 又唔好影好多場景~我覺得呢一婚禮當日的照片, 係比新人留回憶, 新人當日忙到氣都無得透, 有好多地方佢哋可能睇唔到, 例如我就無望過一眼教堂同酒店的reception, 但响佢的相裡面都無囉....結果...我到現在都未係十分知道呢兩個地方當日係咩樣囉!
其實join package果日, sell我的哥哥仔話教堂同晚宴中間的時間, 可以同我哋去影下相, 結果無囉...係因為我當日無提出? 定係咩呢? 個哥哥又話我知, 攝影師會做埋大x姐的角色, 斟茶的時候會講啲吉利好笑的說話, 講係有講, 但係個聲線係講比自己聽囉, 咁不如唔好講, 都無人聽到.
即日剪片...唔咪差, 但又唔可以話好好, 最奇怪係有一段係影教堂宣誓, 但無聲囉, 如果收音咁差, 揀出來係聽唔到, 就唔好放响即日剪片度播啦, 因為一眾來賓望住條片但無聲(仲要係幾長時間喎), 好無癮囉!
anyways, 比咩錢有咩貨, 我呢個6千蚊package, 包一天服務, 即日剪片, 成長片段, 仲送母帶, 10頁相簿, 2張15R相簿, 仲有一樣唔記得係咩...都算係咁啦! 我唔會話佢哋影得差, 起碼唔會斬頭斬腳+out focus, 只不過係無驚喜, standard的相片囉.
 
 

沒有留言:

張貼留言