2010年11月11日 星期四

婚禮回顧 ~ 花

感恩地, 我的好姊妹的媽媽願意出山幫我整花球, 襟花同枱花. 佢原本已經唔再幫人做花球架嘞! 但原來因為係好多好多年前, 我同佢講過第日我結婚, 我會搵佢幫我做, 而佢為當年的承諾, 出山幫我做.

分數, 絕對係101分!!

冼auntie幫我做了三個花球, 兩個係我的, 一個係伴娘的, 仲有一盆枱花放reception, 兩個新郎襟花和一啲主禮人的襟花, 仲有伴郎的襟花.
 
 
 
呢個係出門著褂時的大紅玫瑰花球, 仲可以見到襯埋新郎的襟花.最特別花的枝部, 佢串了寸珠, 高貴咗!
所有的襟花佢都加了啲水晶, 閃啲靚啲特別啲!
 

 
 
 
粉紅色呢個仲靚, 佢亦向個花球圍了幾寸水晶鏈, 同埋用水晶串了條尾, 好靚, 好特別.
 
 
 
呢盆係放教堂同晚宴作佈置的枱花, 我勁鍾意. 我一向鍾意啲簡單(唔好有十幾種色的花), 但又特別(可能係古怪)的花. 冼auntie一向插教會的花, 都係簡單得來特別, 每次我一眼便會看得出係佢插的. 呢盆花, 下面好簡單一盆矮花, 但加了啲金色枝同吊了花水晶, 便高貴了百倍. 佢仲問得好清楚我係酒樓定酒店, 話酒店的話就要高貴啲, 所以幫我設計了呢盆有水晶的花. 可惜, 我無機會同個花影相. 好彩....攝影師唔覺意都影了兩三張.
 
 
 
主禮人的襟花, 蕙蘭!! 哈...我都係剛剛找相post, 才認真去睇.
伴娘的花...太細, 要再等下我snap shot friend啲相. 有就再post比大家睇.
唔記得講...冼auntie只係收我材料錢. total係$1600, 超值呀!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言