2010年11月3日 星期三

新婚生活 ~~ 打鼻鼾

結咗婚3個星期, 新生活仍在適應中. 雖然我倆在習慣上有很多不同, 例如他要求日日洗頭, 同埋好鍾意用消毒藥水週圍噴, 但同一個乾淨的人一齊, 總比同一個污糟的人一齊, 所以呢方面, 暫時都仲適應到.
 
不過, 每晚在雷聲下睡覺, 就真的不知怎樣去適應. 他的鼻鼾聲真係大得誇張. 其實我媽都係好勁鼻鼾, 不過唔同一間房, 跟現在就瞓响隔離, 真係有好大差別. 如果嗰晚我係瞓得好都無問題, 因為通常我瞓先, 我瞓得林, 佢係嘈唔醒我. 但如果嗰晚我係瞓得不好, 成晚聽住雷聲咁發忟憎. 叫醒佢又唔咪, 推佢, 最多咪只係靜一分鐘, 我都唔會响呢一分鐘裡瞓得番, 結果, 咪就係無覺好瞓囉!
 
仲有喎! 新居當然有新床新枕頭. 第一二晚條頸就比個新枕頭整壞了, 跟著換了一個又一個枕頭, 最後回娘家拿回自己的枕頭, 好咗啲. 瞓得好嗰晚咪無咁痛囉. 瞓得唔好嗰晚, 第二日就整天做梗頸四. 我係咪應該要開始用耳塞瞓覺呢?

沒有留言:

張貼留言