2010年11月22日 星期一

姊妹們: 伴娘真係好重要架!!!

星期六去了一個婚禮, 又係有教堂儀式, 所以好順理成章, 新娘的婚紗係有大拖尾. 因為我係詩班, 所以坐在台上的詩班席. 由開始到簽婚書的時候, 都無咩特別, 因為新娘好順咁就行入禮堂, 行到台前, 條拖尾都唔會出啲咩問題. 直到簽婚書的時候, 一對新人要行到台的左邊, 咁新娘條尾就當然要擺番上台, 可是我卻只見新郎一直在新娘的後面幫她擺番好條尾, 而沒有機會看著, 見証著新娘簽名的一刻. 我不禁在問隔離的姊妹, 伴娘去咗邊?
 
咁簽完婚書, 新娘要行番去台的正中間, 準備揭頭紗同錫錫, 呢時候, 新娘的拖尾已在台上轉了一大個圈唔知去咗邊, 呢個時候, 我又見到新郎走落台幫新娘舖番好條尾. excuse me....伴娘又去咗邊呀? 我隔離個姊妹話: "咪企响下邊面呆企囉!" 因為我個位剛好比個講台檔住, 我側一側身, 果然見個伴娘响下面發呆喎! 後來仲見到個攝影師指個伴娘去幫手, 佢先如夢初醒走過去. 唔該晒...新郎都幫新娘舖好啦, 佢有無遲啲呀?!
雖然我無跟全程, 只係睇到教堂呢一幕, 但我都估計到佢係一個花"平" 伴娘囉!
再睇埋girl^的blog, 更覺一個好的伴娘真係好重要. 好的定義係知道自己果日係咩位置, 難聽啲可以話係新娘的妹仔, 工作低微到係要幫新娘著鞋, 好聽啲就係婚禮當日的大內總管. 伴娘基本上係要清楚熟讀整天的流程, 亦要貼身跟著新娘, 絕對唔咪比呢一日佢去扮靚同識男仔. 如果你個伴娘未到結婚果日已經同你講果日自己要點靚點靚, 完全無咩問過你有咩要幫手, 又完全好似唔知道自己果日要做咩, 要你brief佢九萬次都仲未好清楚自己的責任, 應該都有80%係花"平"伴娘, 可以轉人, 就轉咗佢吧! 免得自己痛苦.

沒有留言:

張貼留言