2010年11月5日 星期五

婚禮回顧 ~~ 婚紗晚裝

係無睇過其他店, 無做過research的情況下, 我都係join了 Zara Bride的婚紗禮服.

忘記pre-wedding的評分, 外租服務, 我會比 90 分.

我個package其實包六套, 1婚紗, 2晚裝, 2男禮, 1伴娘/媽媽. 如果我真係要晒六套, 價錢係中上貴架! 但又未到好貴的情度. 可惜佢啲男禮唔得, 最後我哋臨門只攞走四套, 咁除開, 就好很貴了. anyways.... 所以果10分就扣了响男禮度. 我明白很多婚紗鋪著重做新娘, 但不要忘記新郎都係主角, 男禮都好重要, 怎可給客人一些不合身的禮服呢?

service呢, 第一次揀衫的女仔叫mia, 超好! 但後來佢走了就由cherry跟, 佢的service都好好, 好好笑容, 亦樂意幫我搵好多啱我的衫出來.

zara外租服務, 有兩個好. 第一好, 第一次揀衫佢會送個total look比你, 即係幫你化個淡妝, set個靚頭, 等你唔會被頭散髮, 襯唔埋, 無幻想. 第二個好, 任試, 我兩次去揀衫, 都試超過30件. mia & cherry都無黑面. 試到你滿意為止.

好講番啲裙: 婚紗, 有大拖尾. 現場睇好靚, 我揀了一件比較simple的low cut, 好閃, 有啲蝴蝶仔, 拖尾係由不用質料的布做, 所以現場睇都好有details, 可惜相影出來就出唔到.

晚裝, 好得! 個個都讚靚, 連個攝影都話好靚, 好特別~~
 
男士多數鍾意呢條, 老公勁鍾意我著呢條, 唔知係咪因為腰間係see through呢?
 
 

女士就多數鍾意呢條, 我自己就超鍾意, 我覺得好特別,又有我最鍾意的百摺, 而且無响其他地方見到, 我覺得好公主feel, 又有啲懷舊, 我仲専登叫mua梳了個all back馬尾到, 有點似蕭芳芳年代的look. 我有個姊妹叫呢條裙做水母裙. 攝影師就勁讚呢條裙嘞.
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言