2010年11月12日 星期五

我認, 我真係小氣架!!

話說我有一個舊同事, 都friend架! 佢走咗, 都一路有keep住contact, 雖然佢成日要飛, 但响msn都有傾計. 而我老公(當時的男友)求婚時, 都有搵佢幫了個小忙, 而佢對我的婚事一直都好雀躍, 仲話一定會到. 講咗咁多, 大家都估到最後佢無到啦! 原因: 因為要做嘢, 唔响香港. well...我當時的反應, 其實除了話唔緊要啦, 都無咩好講. 但個心真係唔高興架! 佢現在唔咪打工, 係做自己生意, 好多schedule都可以自己控制. 況且, 北京飛香港, 即日都得啦! 有心, 又點會嚟唔到呢?!
好嘞, 今個月尾到佢結婚, 我真係唔想去! 我認, 我真係好小氣! 作為朋友, 我結婚, 佢嚟唔到, 連一份小小既禮物都無, 我有個fd, 九月已經寄了份禮物比我; 我又有個fd, 專登由上海飛返來, 仲有份獻詩; 我又有個fd, 專登由美國飛返來; 我又有幾個fd, 咁啱路過香港, 都專登叫我請佢, 話一定要睇我嫁. 點解人哋得, 佢就唔得? 我真係唔開心, 真係唔想去佢個婚禮. 我認, 我真係好小氣架!

沒有留言:

張貼留言