2010年11月29日 星期一

冬至大疑惑

擒晚去奶奶家食飯, 佢約緊12月19日做節~ 冬至! ok, 無問題, 一向都知道她們家係不會做正日, 因為要就啲孫仔, 所以會响正日前的星期日. 怎知, 佢講完加多句叫我正日唔好返娘家食飯.

我: 吓!

奶奶: 係呀, 我冬至正日都唔會比我啲女返嚟.

我: 只係結婚第一年定係以後(超迷惘中)

奶奶: 以後

我即刻面黑, 望住老公, 便無再回應.

 又係咩鄉下, 咩理由呀? ok, 你話如果兩家都要做正日, 撞期, 我知我嫁咗就一定要回夫家做節, 但怎麼你哋唔咪做正日, 但連正日都唔比我返娘家. 我娘家, 其實好少真係响自己屋企做, 因為得幾條友, 所以呢幾年都會去外婆度做, 同埋啲阿姨舅父一齊, 而外婆就鍾意做正日. 又因為人多, 所以約期都好難, 現在只我一個外嫁女就已經有兩日唔得, 星期日黃金日又霸咗, 連正日都唔比人返, 我條氣真係唔順囉! 係咪嫁咗人就要同娘家的人斷關係呀?

我真係從來未聽過有呢樣嘢.

 我哋走咗後, 我就同我老公講, 依依哦哦, 最後我話我條氣好唔順, 我第一次聽呢啲嘢, 我要時間消化, 我現在唔開心. 怎知, 佢竟然向我發炮, 話我唔順服. 跟住我仲嬲, 我已經唔開心啦, 佢仲要話人, 講到好似依家係我錯咁, 仲玩嘢到話即刻打比奶奶. 我咪鬧佢, 你依家係咪搞事破壞關係呀! 真係好嬲, 咪唔睬佢囉!

 後來我想到一個計劃, 好, 你唔比我返娘家, 我唔返, 但我會叫我媽同阿哥阿嫂嚟我家做節. 做節都係想一家人齊齊整整開開心心食飯啫, 邊度都無所度. 再唔咪, 你唔比我返, 我咪唔返, 但你都唔好旨意我會返你家屋陪你阿媽, 因為你哋屋企已經做了節, 我唔會再去. 我自己响屋企孤單一人都唔會去.

沒有留言:

張貼留言