2011年11月23日 星期三

真係欠扁的123

太過份了, 繼上次123推鎖我的搵笨plan後, 佢又再撩起我把火!
話說我現在的plan只得100mb data上網, 轉了新電話, 兩個星期即爆.
咁我擒日打去123, 想話upgrade個plan, 撳咗好耐, 又入電話, 又入ID號碼, 終於都有人聽.
條友, 問我姓咩, 我咪話姓黃, 跟住講佢知我想點. 佢問我係咪機主. 我話係.
條友, 竟然話, 根據佢哋個RECORD, 個機主係男人 (MR) 喎!
我話: 我用咗你哋五年, 續PLAN都續了兩次, 又出過電話, 影印過幾次ID比你哋, 你現在話我係男人, 唔該你比個解釋我.
條友答唔到. 我話咁現在點. 佢叫我要去門巿, 比番個ID COPY佢哋改資料.
我話, 依家係你哋既問題. 我打過咁多次嚟問嘢, 改PLAN, 都無人話我個RECORD係男人, 唔比我改, 我叫你CHECK你RECORD入面係咩名, 你又話CHECK唔到. 你比你MANAGER冋我講.
佢無出聲
我問佢叫咩名, 我要投訴你. 佢比咗個名我, 我就收線.
跟住過了大約15mins, 我再打. 第二個男仔聽. 我又話我要upgrade plan. 好容易咁, 佢就幫我搞掂. 仲問我要唔要簽約, 會平啲. 我話唔洗. 心諗, 你哋咁既service, 我仲簽唔簽呀? 低能.
跟住佢問我仲有無問題, 我話有. 我叫佢幫我check 個system裡佢見到我係mr. or ms. 佢話係mr. 我話, 咁點解你可以幫我改plan? 佢話, 因為check過 ID號碼, 又問了名, 又見個名係女仔名, 性別咁小事, 一般唔會留難啲客.
哈哈...佢真係自投羅網. 我話, 我剛剛就係比你啲同事留難. 佢話可能果個同事嚴謹啲. 我話我依家唔咪提供唔到資料比你哋, 同埋你哋無理由咁樣double standard囉. 我話我要投訴. 叫佢比個投訴電話我. 佢話會幫我轉介supervisor, 會覆我. 好...我等你. 我唔會比佢哋不了了之的.
跟住, 我見路過得閒, 便入走123去update番我係女人. 入到去, 等咗都成10mins先有人理我. 我同佢講了件事, 佢竟然答我, 係呀...要機主本人先可以更改資料. 我瞪大對眼同佢講, "我咪機主囉!" 妖...佢哋有無帶耳仔同個腦返工架, 定係我表達能力有問題呢? 跟住佢搞掂後, 我仲要問多次佢係咪真係ok, 條友仲要好寸咁答係. 我真係想扁佢.
6月到期, 真係要轉過第二間. 有無好介紹?

沒有留言:

張貼留言