2011年11月28日 星期一

第一次皮膚敏感

我從來只有鼻敏感, 皮膚一向都好頑強, 未試過因為食物或污糟東西, 搞到敏感. 可能真係年紀大了, 抵抗力弱了, 我竟然出現了一次超嚴重的皮膚敏感.
 
上星期六, 2晚上沖涼的時候, 擦梘液的時候, 摸到我右邊的背脊有啲粒粒, 就 R 下佢, 點知越 R 越痕, 出去叫老公睇, 佢話紅晒, 仲有好多粒粒. 唔咪水泡, 只係好多紅色粒粒, 佢即刻搵了粒敏感藥比我食, 但第二朝已經漫延到右手的腋下, 同右邊胸. 好痕, 但我知要忍住, 所以都幾辛苦. 一路KEEP住食果隻藥, 但都無好轉. 星期一早上去了樓下的醫生度睇, 佢話係皮膚敏感, 可能天氣轉, 又掂到啲污糟嘢. 我不斷諗我星期六食過咩出事啦, 但果日全日食過既嘢, 都係我以前食過無事, 唯一新接觸的就係我個fd間屋囉, 第一次上去囉. 原來我對有啲人既屋係會敏感. 可能唔抵得人哋間屋靚.
 
咁醫生比咗啲藥我食, 又有藥膏. 食咗兩日, 都係無好轉, 老公仲話差咗添. 所以就去番油麻地我睇開的醫生度再睇 (好彩公司有得claim). 醫生都係話皮膚敏感, 可能因為天氣轉, 皮膚弱了又咁啱掂到啲污糟嘢, 所以出事. 佢話上一個醫生比啲藥比較輕量 (因為我要唔眼瞓果啲), 咁今次我就叫佢比啲勁啲既我, 仲打針添, 佢仲好好寫埋假紙我, 預防我真係眼瞓得滯返唔到工. 第二朝我真係超眼瞓, 真係唔想返, 但記起有啲嘢要做, 又約了間酒店sale上來, 又無電話通知佢, 所以都照返. 但返到去, 但頭好痛, 又真係超眼瞓, 所以就call個酒店sales今日先上嚟, 咁我擒日下午就放了半日sick leave. 一返到屋企, 就即企走去瞓, 一瞓就瞓咗三個幾鐘. 擒晚又係好早就去瞓, 今天啲紅粒粒真係少了一半.
 
希望以後都唔好再有皮膚敏感, 係好辛苦架!

沒有留言:

張貼留言