2011年11月7日 星期一

吊詭

最後, 擒日拎咗部電話去SE check, 佢話唔咪舊電死, 所以要拎單去check. 見樓下有個鋪仔話專checkSE手機, 仲要免費, 就比佢望望, 佢亦同我部機宣佈正式死亡 ~~ 底版死了!
 
好啦, 財散人安樂!! 年尾, 報了名去澳洲, 交了保險, 响我最破的時候, 相機壞了, 電話又壞, 迫你一次過傾盡辛苦儲埋既血汗錢, 啲嘢總唔會响你手鬆的時候壞, 總係响你最手緊, 又最需要的時候壞, 真係好吊詭!
 
最後, 我當然堅持無買iphone, 傻既, 現在放4都仲可以放到4300, 4S據說係5千幾. 實在係咪真係有需要用半萬來買部電話呢? 而當初睇中的ARC, 我亦放棄了, 我始終覺得佢太大, 要睇大screen, 我不如開電腦. 所以我就出了SE的RAY, 平過ARC都成千三, 佢已經比我原本那部快好多, SIZE又啱我手水, 好好拿, 影相同ARC一樣都有810萬象數, 啱晒我呢啲以"買部有電話功能的相機"為目標的人. 我好心滿意足了!!
 
就係咁, 2680大元又送咗出去. 不過, 哈, 我做了24個月免息分期, 每個月只係供$112, 唔覺自己用咗錢買電話, 十分好!
 
今次我對呢部機既目標係, 要用到三年. RAY仔, 你要聽教聽話. 我會好小心用你, 唔會跌親你架! 乖!!

沒有留言:

張貼留言