2011年11月9日 星期三

嗚嗚嗚....我究竟做咩呀?

好唔開心, 唔知自己發生咩事, 我已經keep住係早睡早起, 生活好有規律, 亦好注意飲食, 都算食得健康, 又keep住做運動, 但點解近日咁多怪嘢响我身上發生?
 
繼前星期無啦啦皮膚敏感後, 今朝發覺上唇有啲小水泡, 有啲痛, 我老公話我係生泡疹(註, 我老公係泡疹專家). 我從來都好少生菲滋, 泡疹更加一次都未試過, 點解會咁架? 我老公便立即比了佢用開好好的泡疹藥我搽. 早上都好好地. 怎知, lunch食嘢的時候, 抹咀可能大力咗啲, 有兩粒爆了. 超痛呀! 返到公司再搽返啲藥膏, 好"那"囉!
 
究竟我發生咩事, 皮膚敏感同呢啲水泡, 我真係由細到大都無試過, 點解結咗婚就咁多事幹架?

沒有留言:

張貼留言