2011年11月5日 星期六

新玩具

仲有一個無錢買電話的原因, 係因為我要買相機. 正當我準備月尾的旅行時竟發現部LX2有啲問題, 感光越來越差時, 那當然要買番部相機啦! 怎知呢個時候仲要電話都壞埋, 二選一, 我只能用錢去買相機, 而放棄電話.

今日會同朋友去行山, 老公就話咁要嗱嗱林去買相機, 今日可以試, 所以擒晚就去買. 我無買現在好興的換鏡相機, 只係買番部好高性能的傻瓜機. 因為我其實對影相的知識, 暫時來說其實幾低, 亦對相機function毫無理解, 一部換鏡相機最平都接近五千, 跟住仲要不斷買鏡, 所以現階段都係買番部傻瓜仔, 所以就買咗呢部!
 


 

沒有留言:

張貼留言