2011年11月4日 星期五

手提電話死咗

擒日臨放工, 發現個手機死咗, 我係插住電腦叉緊電, 想忟佢出嚟既時候, 發現佢無反應, 只係旁邊的紅燈著了. 又熄唔到機. 最後要忟電熄機, 但之後就再開唔番. 好唔開心, 呢部機只係用咗年半. 依家啲電話係咪真係只有年幾兩年命仔呢?
 
夜晚响facebook留了句電話死了, 有一半人都話叫我轉iphone 4S, 其實我睇到係一啲反感. 我覺得現在有好多人係過份崇拜蘋果的product. 其實天下間有咁多牌子, 我真係唔一定要用佢囉, 點解人有,我就一定要跟呢? 如果我真係要出, 我會揀SE的ARC囉!
 
跟住夜啲, 見到FB有friends話擒晚12點set好了鬧鐘起身買4S...今朝見到佢話今日會放咗部4, 新機都未到手就要放了現在的電話, 仲要佢現在果部其實好新淨, 其實係咪真係有需要咁追呢? 我覺得呢啲人已經被蘋果控制了思想了. 好可悲!
 
其實仲有一個原因我唔想用蘋果, 係因為呢個產品好像會令人不由自主咁將啲時間奉獻晒. 我意思係, 當我係地鐵, 巴士上, 見到個個人也拿著手機在玩game, chat, 睇戲等...好似一個人連靜下來的時候都沒有了. 我在諗, 返工有好多工事要煩, 回家也有很多家事要理, 坐車其實真係一個不錯的安靜時間, 但一個高性能手機, 就令人連僅餘的安靜時間都沒有了. 當然, 人係有自主權, 所以, 我頭先就話係"不由自主"囉! 所以, 我知SE既機係無蘋果咁快, 但係, 就係因為佢慢, 所以我會無咁有動力去用佢囉! 我就可以安靜下! 我甚至有諗過不如用番只有電話功能既手機好了! 不過, 有上網功能既手機的確係好方便, 尤其是搵路同搵食既時候.
 
講了咁大堆廢話添! 希望今晚老公幫我拎去整, 只係壞舊電就好了, 我真係未有打算換電話囉! 亦無錢出新電話.

沒有留言:

張貼留言